Havaintona oli tuolloin seuraavat:
- Etusähkölasien nostoautomatiikka ei toiminut (vaikutti kosketushäiriöltä)
- Matkamittari vilkkui koko ajan
- Ohjauspyörän varren suojamuovit irtosi kun ratin etäisyyttä sääti
- Alakierroksilla kuului etupäästä peltinen resonointiääni (epäiltiin pakosarjan suojapellin löystyneen/irronneen)
Isoimpina huolenaiheina pidin noita sähkövikoja. Resoäänen luulin olevan pienintä.
No, tuli huollon ja korjauksen aika.
Sähkö"viat" kuittaantu kuntoon uudelleen ohjelmoinnilla, mutta resoääniongelma nousikin sitten omiin svääreihinsä. Huollon pojat ilmoitti, että ongelma vaikutti olevan katalysaattorissa ja että semmoinen on pistetty tilaukseen

Hups! Aika kova ylläri, että 15 000 km ajetussa autossa menee katti vaihtoon!? Tietenkin olen onnekas kun minulle ei tästä kuluja koidu. Osa näistä taitaa kuiten mennä takuuseen, ja osa edellisen liikkeen persnettoon. Mutta silti?
Noh, nyt kun kuivat kelit tuli, huomasin aamulla ison lammikon koneen alta. Pikkasen tuommonen tietty säikäyttää, ketäpä ei! "Onnekseni" makutesti paljasti vuodon pikantisti pesurinesteelle maistuvaksi vedeksi.

Nesteet tosiaan tulee ulos puskurin ja muovisen pohjapanssarin liitoskohdasta. Konehuoneessa eikä pohjapanssarinkaan päällä näy kosteutta, eikä näy myöskään syylärin tietämillä. Ilmeisesti vuoto on jossain ajovalupesureissa tai niiden läheisyydessä? Vuoto on kuitenkin merkittävää. Harmillisia asioita näinkin uudesta löytää...
Saas nährä mitä koituu.