

Valvoja: Moderators
EdotL kirjoitti:No ainakin kokemuksesta meikäläinen (ja foorumilainen mml) voi vahvistaa...
Tämä on tunnettu ongelma v6:ssa, itsellekin käynyt niin. Kun sammuu nopeasti rikkaalla, niin kastelee tulpat. Saa kyllä käyntiin kun tarpeeksi pyörittää ja painaa ohjeiden vastaisesti vielä kaasua.MrKirby kirjoitti:Mulla kävi ton kakspuolikkaan kanssa pari kuukautta sitten vähän saman tyylinen juttu. Starttasin ja kone hyrähti käyntiin, mutta sammui heti. Kun yritin uudestaan, niin startin ääni oli todella omituinen, ikäänkuin vastusta ei olisi ollut normaalisti.
Toisin sanoen remmillä oli ajettu 37tkm?!Jochanan kirjoitti:Kyseessä on -02 vuoden 147 ja mittarissa nyt 157 tkm. Hihnan vaihto olis ollu 23 tkm tai 6 kk:n päästä.
Siltä näytti munki tapauksessa, että kiristin oli jääny vaihtamatta. Tai vaihdon yhteydessä konetta ei oltu pyöritelty ja kiristetty uudelleen, jolloin jää ottamatta "löysät pois".Dobber kirjoitti:Kiristin tietenkin syynä kyseiseen ongelmaan. Olen kuullut sitäkin että kiristintä ei välttämättä huollossa edes vaihdeta jos näyttää ehjältä jos asiakas ei välttämättä vaadi tai laskuun ilmaantuu kiristimen hinta mutta vanha jää paikoilleen asiakasta jymäytetään ja erittäin kalliisti. No nämä ovat vain huhuja mutta kaikenlaisia verstaita mahtuu tähänkin maahan ja yrittäjää.
Kiitoksia...eipä ollu toi osunu silmään. Löytyisköhän Autodataa jostain "varmuuskopioitavaksi"?Alfistipohjoosesta kirjoitti:Aloita vaikka tästä.
Kyllä mun pakonokassa ainakin on kiila. Imunokassa sen sijaan ei, mutta sen nyt saa ihan mihin tahansa asentoon muutenkin.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Joksa tuolla albumissaan kertoi ettei pakonokan hihnapyörässä ole kiilaa. Toisin sanoen jos irrotat hihnapyörän akselista, sen voi laittaa takaisin missä asennossa tahansa.
Meillä mutsin 147 1.6l 120hv 2001 auton kampiakselinlaakeriremppa tuli maksamaan 2900e (huom. ei korjattu Delta-Autossa).ollikuhta kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta JOCHANALTA: Paljo meni fyffee remontiin...
Sama vika 03/06 ajettu 135tkm,dino kirjoitti:Meillä mutsin 147 1.6l 120hv 2001 auton kampiakselinlaakeriremppa tuli maksamaan 2900e (huom. ei korjattu Delta-Autossa).ollikuhta kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta JOCHANALTA: Paljo meni fyffee remontiin...
Avautumisthreadissä oli meidän tapaus: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=6 ... start=1750
Vähän hintsu tonni meni kaikkineen. Tosin tohon tuli sit jo uus akku, uudet öljyt ja suodatin yms. pikkusälää, mitä ei välttämättä olis tarvinnu. Työt tehtiin kaverin kanssa ite kannen korjausta lukuunottamatta. Yllättävän halvalla mielestäni selvisin...vaikka olis noilla rahoilla mieluummin ostanu vaikka coiloverit.ollikuhta kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta JOCHANALTA: Paljo meni fyffee remontiin...
Suorastaan edullinen verrattuna kaverin 3 k€:n remonttiin... Tosin deltassa laittoivat nippuunJochanan kirjoitti:Vähän hintsu tonni meni kaikkineen. Tosin tohon tuli sit jo uus akku, uudet öljyt ja suodatin yms. pikkusälää, mitä ei välttämättä olis tarvinnu. Työt tehtiin kaverin kanssa ite kannen korjausta lukuunottamatta. Yllättävän halvalla mielestäni selvisin...vaikka olis noilla rahoilla mieluummin ostanu vaikka coiloverit.ollikuhta kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta JOCHANALTA: Paljo meni fyffee remontiin...