Eilen tuli ajettua vähän kuoppaisemmalla tiellä pätkän ja etuakselistosta/jousituksesta kuului todella hurjan kuuloisia rusahduksia... ajattelin et hajoaakohan koko paska, mutta tasaiselle päästyä ei mitään... On tää kyllä jännää ajella Alfalla... Mutta vittu että tää on kyl hieno !
Kiitti! Tossa en ole joutanut hakusanalla paljoa katseleen, mutta kun tää auto on mulle tekniikaltaan kyllä ihan hepreaa, niin jos puslia vaihdattaa, niin meneekö vaihtoon varsia, ym ? Tää on mulla vajaa kolme kuukautta ollut ja jo kolmesti korjaamolla myyjän piikkiin... Se, että kuin kauan ne enää makselee ton korjauksia, niin jää nähtäväksi... aina tuntuu ilmenevän jotain uutta, viimeisimpänä tämä kolina kuopissa ja ihan pieni napsaus pikkukuopissa ja lähdössä. Ohjauksessa ei tunnu olevan väljää ja auto olikin 4-pyöräsuuntauksessa, mutta nää äänet vituttaa. Taidan nyt olla päässyt siihen Alfa-kuskien arkeen...
Taitaa olla silleen et jos tukivarsien puslat haluu vaihtaa uretaaniset ovat kannattava /(ainoa)vaihtoehto taitaa silti tulla halvemmaksi koko varsien vaihto? Korjatkaa jos olen väärässä..
No sitten jatkokysymys, että mitähän vahinkoa mahtaa seurata, jos pitempään antaa äänten kuulua eli ei tee mitään puslille ynnämuille, varsinkaan jos ei vaiva tunnu ohjauksessa ?
Vaihdatin justiinsa 155 2.0 16v alatukivarsien puslat. Kummassakin tukivarressahan on puslia kaksin kappalein. Puslat olivat n. 10 egee kappale ja vaihtotyön kanssa hintaa tuli päälle kolmesataa. Katsastusmies puuttui puslien väljyyteen.
Motonetissä koko alatukivarsi taitaa maksaa päälle kuusikymppiä.