1. Jarruvalot eivät palaneet ollenkaan - vittu mikä mäihä. Se anturi laukesi sitten juuri oikealla hetkellä. Tietääkö joku onko tuo motonetin 164 92-- Ilmastoitu jos 3-napaliitin. . . . . . . . . . . . 37-1069 9.90 ??? kuitenkin sama mikä kävisi jopa 1989 -malliin; mulla kun ainakin on siinä nuo kolme liitintä? Jos ei niin mistä saa ja saako enää ihmismäiseen hintaan. Tarjotkaa jos löytyy halvalla nurkissa; tuta entistä on jo roplattu niin palon ettei siitä varmaan luotettavaa saa!
2. käsijarru puoltaa; olisiko vika talvella jäätyneessä vaijerissa joka ei kuitenkaan ole kuin 2 vee vanha. Onko siellä satuloissa jotain mitä voisi herkistellä jos vikaa ei olekaan vaijerissa. Takajarru muuten kyllä pitävät oikein hyvin ja tasaisesti ja paloissa näyttäisi olevan pintaa jäljellä. Mitäs tässä osaisi tehdä?
3. Takapönttö vuotaa liitoksestaan. Ei kannattane hitsata joten löytyykö keltään nurkista ehjää 2- tai 3 -litraisen takapönttöä; mulla kun on tuohon omaani viritetty 3 -litraisen keskiosa. Motonetissä tuo vakkaripönttö maksaa kuitenkin 105 € joka on about puolet auton arvosta. Entä jos vetäisisi perään tuollaisen motonetin tuninkipöntön - mitäs noista katsastusmies sanoo jos pörisee kovempaa kunhan ei vuoda?
4. vasen takavalo himmenee kun vasen vilkku on päällä - vilkkuvat siis vuorotellen. Tuumasi että olisi joku maadotusvika. Korjaantuuko jos vedän uuden maajohdon vilkkupolttimolta suoraan runkoon?
6. vasen raidetangon suojakumi on paskana ja saman pään raidetangon ulkopää on väljä. Onko tuossa jotain kommallista jos vaihtaa itse. Kandeeko ostaa joku sellainen pallonivelen pompsautin että saan sen vanhan raidetangon pään irti? Entäs suuntaus - voisiko tuon saada jotenkin vielä samaan asentoon ilman perkeleen kallista pyörien suuntausta esim. viivoittimen avulla?
Jotain muuta pientä oli myös mutta kysellään nyt näistä ensin. AUTTAKAA IHMEESSÄ KÖYHÄÄ PLIIS!
