Autossa on tuollainen hilpake, mutta vaijerin kiinnitys on vielä hakusessa. Vaijeri oli aiemmin kiinni samassa kiekossa kuin kaasuvaijeri (olisiko ilmaläppä), ja ne tahtoivat aina välillä sotkeentua samassa urassa ja hirttää näinollen kiinni. Ei hyvä - miten olette ratkaisseet asian oikeaoppisesti?
Anteeksipyyntö epäselvistä termeistä, aiemmin olen korjaillut vw-kleinbussia vuodelta 66 ja siinä oli hiukka erityyppiset tekniset ratkaisut...
Kiitokset etukäteen!
vakinopeussäätimen vaijerin kiinnitys
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
On sitten ilmeisesti tarvikecruise, tehtaan originaali vakkari kun kytketään kaasupolkimeen.
Mitäs jos ostaisit vaikka 2TS:ltä ylimääräisen kappaleen sitä kaasuläppää kääntelevää uralevyä ja ruuvaisit sen alkuperäiseen levyyn kiinni? Olisi sitten kummallekin vaijerille oma ura.
Mitäs jos ostaisit vaikka 2TS:ltä ylimääräisen kappaleen sitä kaasuläppää kääntelevää uralevyä ja ruuvaisit sen alkuperäiseen levyyn kiinni? Olisi sitten kummallekin vaijerille oma ura.
- Epäkelpokeräilijä -