vanteet 156
Valvoja: Moderators
vanteet 156
Onko kellään kokemusta/tietoa? Mulle Olisi tarjolla OZin superlegrat 225/45-17 ja et 48 onko minkään näköistä mahdollisuutta että mahtuis alle? selailin nettiä ja monessa paikkaa sanottiin et et40 olis maksimi???
Too fast to live, too young to die
Kyl ne sinne menee kun heität 10-13mm spacerit väliin, toki voit myös kokeilla niitä ennen spacerien ostamista sopiiko, mutta epäilen kyllä että tarvit spaxerit.Pizzu kirjoitti:et on tosiaan vanteissa 48... Ei oo alfan vanteet on tarkoitettu subaruun... Serkku kun myis halvalla ja olishan ne nätin näköset... Olis vielä täysin käyttämättömät uusilla kitkoilla.. Niin ja jako on 5X100 mut epäkeskoilla menis...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Rolle kirjoitti:Varmaan speissereillä menisi, onkohan autoracing vielä olemassa?
vielä on olemassa, ohessa linkki kys firman nettikauppaan..
http://shop.autoracing.fi/
itellä oli kerran semmonen tilanne että tarttu tosi hyvännäköset vanteet silmään,ja olis saanu kiinnitettyä epäkeskopulteilla,accordiin muistaakseni.Myyjä ei suostunu myymään,koska hänen mielestään tuo epäkeskopulttisysteemi on pahasta..En tiiä sitten,mutta näin kuulin.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Ihan hyvä ja kätevä systeemi noi epäkeskopultit on, mutta silloin pitää vanne ehdottomasti keskittää napaan soviterenkaalla. Itselläni on ollut tuollaiset jo useassa autossa ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.
Tässä tapauksessa ongelman tekee tuon tarvittavan spacerin paksuus. Se on sen verran paksu, että kaupasta saatavien epäkeskopulttien pituus ei riitä. Tai ainankaan minä en ole tuollaisiin törmännyt vaikka olen etsinyt...
Toisaalta spaceri on liian ohut, jotta sen saisi ensin kiinnitettyä napaan toisilla pulteilla ja vasta tämän jälkeen vanne kiinnitetäisiin tuohon spaceriin omilla pulteilla. Näitä pitäisi löytyä mm. H&R:ltä. Tämä vaatii spacerin paksuudeksi varmaankin yli 25mm.
Mutta ongelmathan on tehty ratkaistaviksi, eikä noiden vanteiden sovittaminen mahdotonta ole, mutta vaativat hieman enemmän aikaa ja rahaa. Tietenkin jos on sorvi sorvi käytössä, niin nou hätä...
Tässä tapauksessa ongelman tekee tuon tarvittavan spacerin paksuus. Se on sen verran paksu, että kaupasta saatavien epäkeskopulttien pituus ei riitä. Tai ainankaan minä en ole tuollaisiin törmännyt vaikka olen etsinyt...
Toisaalta spaceri on liian ohut, jotta sen saisi ensin kiinnitettyä napaan toisilla pulteilla ja vasta tämän jälkeen vanne kiinnitetäisiin tuohon spaceriin omilla pulteilla. Näitä pitäisi löytyä mm. H&R:ltä. Tämä vaatii spacerin paksuudeksi varmaankin yli 25mm.
Mutta ongelmathan on tehty ratkaistaviksi, eikä noiden vanteiden sovittaminen mahdotonta ole, mutta vaativat hieman enemmän aikaa ja rahaa. Tietenkin jos on sorvi sorvi käytössä, niin nou hätä...
"No smoke => no power => no hope"
Prkl..... Viel ei oo Gummeja alla mut kova on yritys... Huomasin tuossa et en omista enään tunkkia saati rengas avainta... Noh ajoin lähimmälle huoltoasemalle ja kysyin että olisiko aikaa kokeilla että saako kax rengasta mahtumaan alle... Huoltoäijä suostui.. kun se otti peltivanteen irti ja rupes kokeilemaan Oz:ia Sanoi "Ei tämä mene" "pultti jako väärä"! Yritin selittää että tiedän ja tossa olis epäkeskot... Mut ei äijä ei suostunut laittamaan sanoi vaan et ei mitään toivoo saada alle... PRKL.... Tälläistä palvelua TB:llä Ei auta kun ajella Biltemaan ja käydä ostamassa tunkki ja avain....
Too fast to live, too young to die
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki