Kävin ennen itsenäisyyspäivää pesemässä auton ja muutenkin oli märkä keli, kun ajoin auton halliin, jossa sitten seisoi pari päivää. Levyjen pintaanhan tulee pintaruostetta kosteilla keleillä ja joskus liikkeelle lähdettäessä jarrut ovat hieman jumissa eli tuntuu pieni nykäys liikkeelle lähdettäessä, kun palat irrottavat otteensa levystä. Nyt kuitenkin jumitus oli vähän rajumpi ja heti liikkeellelähdön jälkeen tuntui joka pyörän kierroksella nykäys, joka tietenkin voimistui jarrutettaessa... Tajusin, että jarrupalan pintaa oli jäänyt levyyn ja yritin saada sitä irtoamaan jarruttelemalla. Rynkytys oli kuitenkin sitä luokkaa ettei hermot kestäneet jarrutella kovin rajusti. Pakko oli sitten ajaa tallille, ottaa pyörä irti ja nakutella taltalla palan jämät levystä irti.
Eipä ole tuollaistakaan ennen sattunut. Oma vika tietysti, kun olin päästänyt palat niin finaaliin. Olin yrittänyt ostaa palat jo pari kuukautta sitten, mutta eivät liikkeissä osanneet auttaa. Nyt kun sitten piirsin palan ääriviivat paperille, niin osasivat valita luettelosta oikeat ja pääsen huomenna vaihtamaan. Tällainen tapaus tällä kertaa...
Jarrupalan pinta jäi levyyn kiinni
Valvoja: Moderators
Tai sitten jarruille voi käydä näin --> http://s177.photobucket.com/albums/w202 ... 007043.jpg
..ammattina autoslalom..
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Hahaha vähän mageetakumimuumi kirjoitti:Tai sitten jarruille voi käydä näin --> http://s177.photobucket.com/albums/w202 ... 007043.jpg


Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
