Lasinpyyhkimet menevät päälle itsestään!!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
latex
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 12:17

Lasinpyyhkimet menevät päälle itsestään!!

Viesti Kirjoittaja latex »

Eli tämmönen ongelma ilmaantui 156:seeni pari viikkoa sitten.
Pyyhkimet lähtevät itsestään päälle vähän väliä ja vemputtavat sitten esim 15 min. jonka jälkeen lopettavat itsestään.

Silloin kun eivät toimi "oman mielen mukaansa" niin toimivat ihan oikein.

Viikseä en ole ruennut vielä purkamaan, liitintä olen vähän rassaillut mutta ei vaikuta mitenkään...

Onko kellään kokemuksia vastaavasta?! Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

latex
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 12:17

Viesti Kirjoittaja latex »

Eikö kenellekkään ole tullut vastaavaa onglemaa Alfansa kannssa?

Olisiko vinkkiä, mistä vikaa kannattaisi lähteä paikantamaan..Viiksestä, ohjausyksiköstä vai jostain muualta.

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

mulla teki viime viikonloppuna noin... meinaan että käynnistin aluks auton sitte ihmettelin ku rupes pyyhkimään. pari kertaa laitoin viiksen alas, että liikuttas nopeampaa ja pari kertaa ylös, siihen loppu..
Seuraavalla käynnistyksellä teki taas samalla tavalla ja ite toimin kuten ylemmässä kohdas..

En tiedä kyl mikä on :)

Jarppi
Viestit: 180
Liittynyt: 17 Huhti 2005, 00:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

mulla oli joskus edellisessä 156 sellainen OMINAISUUS että kun ajoi yli 100 km/h niin pyyhkijät menivät päälle. tämä ominaisuus poistui kun hiljensi vauhdin alle sataan <3

latex
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 12:17

Viesti Kirjoittaja latex »

Tänään olin sitten pyyhkijöiden ohjausyksikön kimpussa pari tuntia. :? Pyyhin sieltä vähän ylimääräisiä vaseliineja pois ja sorkiskelin, mutta eihän se mitään auttanut!

Seuraavaksi kai on ruettava viiksen kimppuun, näyttäisi vaan vähän vaikealta paikalta...

Vastaa Viestiin