Piristystä v6:een

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
AAW
Viestit: 975
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio JTD
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm
Paikkakunta: Billnäs

Piristystä v6:een

Viesti Kirjoittaja AAW »

3.8

350 hv ja +400 Nm vääntöä :crazyeyes:, kuka sponssaa mulle uusi kone GTV:hen?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Paljonkohan muuten Autodeltan 3.7 konversio maksaa verrattuna tuohon. Siinä ainakin tehot oli tuon Stage III kanssa aika samoissa.

Se kone pitää istuttaa seiskavitoseen sitten kun..

AAW
Viestit: 975
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio JTD
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm
Paikkakunta: Billnäs

Viesti Kirjoittaja AAW »


Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kato siellä oli webshop. Samat tehot saa ahtimella, mutta halvemmalla. Hintaa ei sitten ollut tuolle 3.7 SC konversiolla, siinä menisi jo 400hp rikki ja etuvetoisena :lol:

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Mahtaako muuten Alfastumperin sarjat olla Autodeltalta? Hauskasti tanskalainen markkinamies on saanut samoilla männillä ja iskulla koneesta 3.8 kun Autodelta ilmoittaa 3.7 joka on kyllä lähempänä totuutta. Aika hurjia tehoja ja vääntöjä noista tanskan koneista ilmoitetaan.
PSS kirjoitti:Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?
Joskus hiukan asiaa tutkin ja mun mielestä pitäis sopia suoraan. Tämä ei ole sitten mikään täysin varma ja kokeiltu tieto.

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Gasolina kirjoitti:
PSS kirjoitti:Voiko muuten V6 2.5:een vaihtaa 3.2 moottorin "päittäin"?
Joskus hiukan asiaa tutkin ja mun mielestä pitäis sopia suoraan. Tämä ei ole sitten mikään täysin varma ja kokeiltu tieto.
Eikö foorumilla ollu jollain 3.0pata 156sessa?

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Lohkot pitäisi olla samat, joten pitäisi onnistua. Omakohtaista kokemusta ei ole, joten huomaa konditionaali.
VMP

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

BB kirjoitti: Eikö foorumilla ollu jollain 3.0pata 156sessa?
Joo, muistan kanssa lukeneeni sellaisesta joskus. Olisko ollut Muukkosella laitettu hajonneen 2,5:n tilalle..

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

^En nyt muista kaverin nimimerkkiä, mutta Muukkosella laitettiin 3.0 pata jakohihnavaurion kärsineen 2.5:n tilalle. Muistelisin, että orkkisjakopäällä oli päästetty liki 120 tkm kun porsi.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Just tuo juttu se munkin mielestä oli. Ei taidettu muutoskatsastaa.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Ei varmaan ja eikös 2.5 ja 3.0 pata näytä päällepäin ihan samalta.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Jep ja 3.2:kin, kun hioo imukotelosta numerot/kirjaimet pois.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »


Avatar
Carajillo
Viestit: 42
Liittynyt: 17 Joulu 2004, 19:10
Car(s): Giulietta 1.4TB MA 170HP 2014

Viesti Kirjoittaja Carajillo »

KJS kirjoitti:Ei varmaan ja eikös 2.5 ja 3.0 pata näytä päällepäin ihan samalta.
Jep. Moottorin (muistaakseni) ylätuentaa joutuivat hieman askartelemaan Muukkosella, muuten meni ns. "heittämällä". Apulaitteiden siirtoon vei aikaa enemmän kuin olivat arvelleet, mutta muuten istui nätisti paikoilleen.

Vastaa Viestiin