Kysy! - He vastaavat.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Lukittu
Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Kysy! - He vastaavat.

Viesti Kirjoittaja Kirk »

Ajattelin perustaa tällasen ketjun, jossa voi kysyä sellaisia pikkuasioita, joita varten ei viitsi alottaa omaa aihetta. Itse avaan pelin kysymällä, jotta onko mulla laukeemassa bensapumppu, vai onko järjestelmässä paskaa/ilmaa, kun tyhjähköllä tankilla (n. 10 litraa jäljellä) kuului jatkuvasti äänekäs, katkonainen ujellus pumpulta? Kuului ihan radionkin yli. Tankkasin niin meteli loppui. Laitoin samalla polttoainejärjestelmän puhdistusainetta tankkiin. 100 kilsan jälkeen pitäis olla puhdas.
I do my loving in the winter.

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

Kysytään nyt sitten...?
500 Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Anopin vois työntää luiskaan.
Tuuppaanko itse, vai?

Sorry. Ei tää "Kysy Kirstiltä"- palsta nyt vaan ihan tässä toimi :evil:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Joutuu olemaan samaa mieltä.

Ensin kannattaa käyttää hakua, ja jos ei meinaa tulla sopivia osumia, torpata sopiva uusi ketju kehiin. Ei sitten tarvitse jatkossakaan ahdistua vaikka pikkujuttu ei lopulta olisikaan niin pieni ja ketju venyisi.

Vaikka eihän Alfojen kanssa niin voi tapahtua :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Lukittu