75 America/Milano/QV erot?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
DaChief
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 17:59
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

75 America/Milano/QV erot?

Viesti Kirjoittaja DaChief »

Tyhmänä kyselen tällaista, tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hommata tavalla tai toisella "isolohko"-75. Eli kehuja, risuja, ruusuja tänne vaan... Ja toki voi tarjota omaa kulkinetta jos on mitään haluja siitä luopua, uusi koti olisi erittäin hyvää huolta pitävä. :)
Jos se ei usko, sitä on lyötävä.

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Hyvät 75:ta käsittelevät sivut. Tieto varmaan kohtuullisen paikkansa pitävää.

http://alfa75.info

Tuossa eri malleista tietoa:
http://alfa75.info/id46.htm
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

3.0 America (kat) ja 3.0 QV eivät kyllä tunnu juurikaan erilaiselta. Ruisku ja nokka-akselit ovat vähän erilaisia. Tehoa muistaakseni 7 hepoa QV:ssä enemmän.

Mielestäni kumpi tahansa näistä, ratkaisevaa on, että saa hyvän yksilön. Kakspuolikasta en ole ajanut.

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3209
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Tampereelta? ..vai kuopiosta?
..ammattina autoslalom..

Kiisseli
Viestit: 247
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 23:55
Car(s): MB E, 166 2.0 TB -00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kiisseli »

Ei ole Kuopiosta.

Carlo Coppa
Viestit: 673
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

kumimuumi kirjoitti:Tampereelta? ..vai kuopiosta?
Kuva on Tampereelta, auto ei ole isolohko.

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Mun jäljiltä löytyy foorumilta kaikenlaista narinaa 75 3.0:sta, joka on huonolaatuinen ja hankalasti korjattava laite, ellei omaa lottovoiton siivittämää vapaa-aikaa.

Vähälle huomiolle on ehkä jäänyt, että jostain syystä se auto ei tunnu "kropan jatkeelta" vaan jotenkin etäiseltä. Se antaa ymmärtää, mutta ei hevillä anna. Tuntemus on varmaan minun kohdallani monien osien summa: penkki on vähän liian iso (napakampi 1.6-mallin penkki vaihtuu tilalle kesäksi), ohjausvälitys on vähän liian pitkä ja takana olevan vaihdelaatikon hämmentäminen vähän liian suureleistä hommaa. Perä korkealla kuin fokkerissa, vakiojouset alla. Ei tiedä onko auto yli vai aliohjautuva. Se ei erityisesti tee mitään, paitsi silloin kun se ampuu lapasesta. Radalla kovassa vauhdissa se kommunikoi paremmin, oikeastaan nautittavasti. Drifting-tyylinen ajaminen on sen kuminivelkardaanin ja pitävän perusluonteen takia nuorallatanssia, ainakin näillä taidoilla ja alle 200 hepalla.

Olipas selitys. Suurin vika on varmaan penkin, ratin ja korvien välissä. Ehkä pidän enemmän alle 1000 kilon autoista, jotka ovat yliohjautuvia jo parkkipaikalla.

Auto ei kuitenkaan ole kaupan, siihen se on liian kallis.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: 75 America/Milano/QV erot?

Viesti Kirjoittaja jknracing »

DaChief kirjoitti:Tyhmänä kyselen tällaista, tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hommata tavalla tai toisella "isolohko"-75. Eli kehuja, risuja, ruusuja tänne vaan... Ja toki voi tarjota omaa kulkinetta jos on mitään haluja siitä luopua, uusi koti olisi erittäin hyvää huolta pitävä. :)
Ääni http://www.youtube.com/watch?v=MPkS_I8pM5w
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin