KOPONEN kirjoitti:Tekniikasta varmaan Garret osaisi kertoa eniten, joutunut varmaan selvittelemään asioita kun rakentelee omaansa. mutta pohjautuu Lancia Delta HF integraleen.
Kulutus ei kuitenkaan ole hirveä, tottakai sitä saa palamaan jos oikein yrittää, minulla oli kesällä jopa alle 10 litraa kun pääsi ajamaan tasaista vauhtia( ei hiljaa), mutta pääosin siellä kympin toisella puolen.
Kiitos luottamuksesta.

Vaikka tieto varmastikin on aika oikeaa. Aloin tuon Rollen kardaaniremontin jälkeen miettimään, että enää on vain vaihteisto ja kytkin purkamatta, niin sen jälkeen on Q4:sta jokainen osasto koluttu....
Onhan tuota oppia kertynyt vuoden varrella. Integrale palstoilta kysymällä on oppinut pirusti, mutta eniten on joutunut itse selvittämään alusta lähtien.
Osia autoon on saatavilla ihmeen helposti, eli suurin osa kulutusosista löytyy tarvikkeena eri puolilta. Jos jotain erityistä kysyttävää tulee, niin kysy ihmeessä. Seurailen täällä parin viikon välein.
www.halme.fi/Q4/ on sellainen paikka, jonne aloitin tiedon kasaamisen, mutta projekti on edennyt aika paljon pidemmälle, kuin sivut - ja projektin jossain vaiheessa todistettiin alun oletuksia vääriksi, jotka siis myös ovat vielä sillä sivulla.. Suunnittelin joululoman aikana noita sivuja petraavani. (Toivottavasti)
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.