Moi
Missä olette käyneet suuntamassa pyöränkulmat kohdalleen Turussa, kun Teboil Aaltoset lopetti toiminnan?
Siellä suuntaus maksoi 50€. Muissa paikoissa taitaa olla lähempänä 150€
jartuo kirjoitti:Moi
Missä olette käyneet suuntamassa pyöränkulmat kohdalleen Turussa, kun Teboil Aaltoset lopetti toiminnan?
Siellä suuntaus maksoi 50€. Muissa paikoissa taitaa olla lähempänä 150€
Kerro ihmeessä jos löydät paikan jossa maksaa vielä alle 60e, olen itsekin etsinyt huoltamoa tätä tarkoitusta varten ja tähän asti halvin jonka olen löytänyt oli 90e . Järkyttävää rahastusta.
Tosi hyvä uutinen. Toivottavasti hinnat on vielä edes suurinpiirtein samat kuin aiemminkin. Pitääkin käydä katsomassa, jos vaikka saisi kahvia ja pullaa
Jep kuntoon se pitää laittaa kun tuli eilen haettua uudet renkaat.
ei 80€ ole vielä paha hinta sille mitä sillä saa, mutta tosiaan täällä Turun seudulla tuntuu hinnat olevan kovempia.
Onpas kovia hintoja. Lappeenrannan ohjauskulma otti nelipyöräsuuntauksesta 40 vai 50 kymppiä ja se osaa hommansa. Ei ole kertaakaan ollut valittamista.
Niin ja kehui vielä alfan ajettavuutta kun oli käynyt koeajolla.
Nyt kun 164ssa vaihdetiin talvirenkaat alle, havaitiin että eturenkaiden sisäpuolet ovat kuluneet enemmän kuin muu pinta. Yleensä auto kulkee suoraan(kun kädet vapautetaan), ei tärise ja kovallakin nopeudella istuu tiellä kuin tauti(eli ei hake). Lisäksi ratti on vähän vino. Renkaiden paineet ovat kunnossa.
Mitä on tehtävä?
TestarosaFinland kirjoitti:Tuskin on väljyytä, kun auto meni katsastuksesta läpi kesällä...
mulla sama homma,eli katsastuksesta on mennyt läpi,nyt 5tkm rullattu mittariin lisää kun ostin ja ratti vinossa (ei ollut ostaessa)...?!Oon kyl ihan sitä mieltä et pyöränkulmista tuo johtuu...Ehkä tuo entinen huonompi puolisko on ajanut sen kovaa johonki kuoppaan tms