Noniin, nyt on alfassa uudet tulpat ja johdot
Ihan mielenkiintoinen tarina sinänsä. Lähdin ajelemaan täältä kotoa tuonne autoazzurroon Sulan teollisuusalueelle.
Rusan kohdalla alkoi auto käymään kolmella miltei koko ajan.
Saavuin sit perille Sulaan, katti haisi aika hyvälle. Toivottavasti ei kuollut :O
No, sitten menen sinne sisään ja sanon että pitäis saada noi johdot 164TSään ja se näyttää tollasia johtoja jossa toi liitin on ihan erinäköinen kuin noissa vanhoissa johdoissa. Hain autosta mallikappaleen ja demotin sitä.
Myyjä sanoo ettei sillä tollasia ole eikä oo ennen nähnyt ja epäili että jossain vaiheessa joku on tehnyt jotain isompaa sähköpatenttia tohon.
Tässä vaiheessa alkoi jo ahdistaa että oon Sulassa jumissa autolla, joka käy kolmella ja varmasti tappaa katin jos lähden sillä ajamaan takaisin ihmisten ilmoille. Noh, tällä myyjällä oli sit demokappaleena tollanen virranjakajan kansi 164TSsään ja katoin että hetkinen, täähän on ihan samanlainen kuin tossa mun kuusnepassa.
Noh, lopputulos oli siis se että noi piuhat kävi just niinkuin pitikin tohon. Vaikka se liitin olikin ihan erinäköinen niin se meni kuitenkin ihan ongelmitta kiinni :O
Oli muuten kolmea eri merkkiä noi vanhat piuhat: 2 jotain italialaista, yksi oli punainen ilman mitään tekstiä ja loput olivat Boschia. Vanhat tulpatkin olivat kolmea eri merkkiä, löyty uudempaa NGKta, vanhempaa NGKta ja bosch platinumia
Oli muuten kivaa vaihtaa tulppia ja noita johtoja huoltsikan parkkiksella ~7 asteen pakkasella ja kovalla tuulella.
