33 1.7 8v LE3 jetronic boksin pinnien tiedot

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Caijo-Romeo
Viestit: 1189
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
Paikkakunta: Kylmäkoski

33 1.7 8v LE3 jetronic boksin pinnien tiedot

Viesti Kirjoittaja Caijo-Romeo »

Mahtaisko kenelläkään olla kuvalla varustettua tietoa tosta moottorin ohjausjohtosarja,vastus ja/tai jännite arvot,pin järjestys jne. Eli haluaisin mittailla kaikki arvot tosta johtosarjasta. Alan oleen kypsä tolle tyhjäkäynnin rytkytykselle. Alkaa oleen jo helvetin kallis auto muutenkin. Mulla on korjausmanuaali mutta siellä on vain motronic malleihin noita tietoja. Ihmettelen miten sekin on mahdollista. Sit jos on hyviä ideoita niin niitäkin otetaan vastaan. käynti kun alkaa ontuun,korjaantuu se hetkeksi kun käyttää kierrokset yli 2000rpm. moottorin ollessa kuuma korjaa laitos itseään n.10s välein. tällöin käy taas hetken hyvin. Tyhkäkäynti on aina yli 1000rpm käydessään hyvin,rytkyessä n.700-900rpm. Lambdan kun irrottaa nousee tyhjäkäynti 1500rpm. Lambda näyttää 0,80V. Co ruuvista ei tapahdu mitään. oon koittanu kahdella boksilla eikä kumpikaan säädä. n.6kk sitten vielä säätyi. Moottorin lämpötunnistin on myös uus bosch tuote. Päästötkin menee läpi vaikka tyhjäkäynnillä rytkyy.

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

Tuolla on ainakin jotain hajatietoa, mutta myöskin hyviä kuvia: http://www.alfa-restoration.co.uk/ Sieltä "33 Manuals" ja "Fuel Injection (LE3 Jetronic System)"
I do my loving in the winter.

Avatar
Caijo-Romeo
Viestit: 1189
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Caijo-Romeo »

sieltähän ne löytykin. löyty myös ihan ettimällä.sain käyntiäki korjattua,vähäksi aikaa.lambda irti käy hyvin.pitänee hommata uus pakosarja.tätä nykyistä kun on jo paikattu varmaan 100 kertaa. en usko et muuten voi tehdä noin ku on uus lambdaki. isoin kysymysmerkki on toi lisäilmaventtiili.millä sitäkään testaa.sama ohmi määrä siinä on ku varaosa-autossa ja samanlailla toimii molemmilla.ilmamäärä mittarin hiilipinta on siirretty pois kuluneelta alueelta.jonkun verran hillitsi nykimistä pienellä kaasuläpän aukiololla. kai se kohta täytyy vaan uskoo ettei 33sta oo tehty käymään kunnon tyhjäkäyntiä alle 1000rpm :(

Vastaa Viestiin