156 -04 pissapoikien toimintahäiriö
Valvoja: Moderators
- lagamaggan
156 -04 pissapoikien toimintahäiriö
Moroo!
Kuka viisas kertoo missä vika; kun haluaisin tuulilasiani kirkastuttaa nestemäisellä pesuaineella ja pyyhkimien yhteistyön hedelmällisellä toiminnalla, niin vipua vetäessäni ainoastaan etulamppujen pissapojat suorittavat ruiskutuksen, kun taas itse tuulilasin pissikset ovat yhteistyökyvyttömiä.
Ei kai vain jossain ole salaista täyttöaukkoa erikseen tuolle tuulilasin pissapoikien käyttämälle säiliölle? Uskaltaisin uskoa että samaa säiliötähän nuo käyttävät...
Onko kenelläkään neuvoja? Itse asiassa tämä 'vika' on ollut autossa jo ostohetkestä, mutta ei ole vielä pahemmin haitannut.
Kiitos
Kuka viisas kertoo missä vika; kun haluaisin tuulilasiani kirkastuttaa nestemäisellä pesuaineella ja pyyhkimien yhteistyön hedelmällisellä toiminnalla, niin vipua vetäessäni ainoastaan etulamppujen pissapojat suorittavat ruiskutuksen, kun taas itse tuulilasin pissikset ovat yhteistyökyvyttömiä.
Ei kai vain jossain ole salaista täyttöaukkoa erikseen tuolle tuulilasin pissapoikien käyttämälle säiliölle? Uskaltaisin uskoa että samaa säiliötähän nuo käyttävät...
Onko kenelläkään neuvoja? Itse asiassa tämä 'vika' on ollut autossa jo ostohetkestä, mutta ei ole vielä pahemmin haitannut.
Kiitos
- Maunu
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Mulla ainakin oli irronnut suuttimen letku suoraan suuttimen alapuolelta, sen takia pissanesteet valuivat suoraan raitisilmasuodattimen päälle. Auto oli toisaalta vanhempaa 156 mallia, mutta pesurit on samat.
Lampuilla ja tuulilasilla on omat pumput, kannattaa kokeilla sammuttaa ajovalot ja kuunnella käykö tuulilasinpumppu vai ei. Jos ei niin motonetistä tarviketta tilalle 8e hintaan.
Lampuilla ja tuulilasilla on omat pumput, kannattaa kokeilla sammuttaa ajovalot ja kuunnella käykö tuulilasinpumppu vai ei. Jos ei niin motonetistä tarviketta tilalle 8e hintaan.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- lagamaggan
Niistä on joutunut uutena maksamaan ekstraa. Ne ovat osa jotain talvivarustepakettia tai sitten jos on ruksannut xenonit listalta niin on tullut myös pesurit samaan kauppaan (on tosin ollu syytäkin, niin älyttömissä hinnoissa ne ainakin 156:een aikoinaan olivat, muistaakseni 1800€).puuha kirjoitti:Mikäs malli minulla on kun ei ole lampunpesureita?
-04 FL kyseessä ja on suomiauto.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.