159:kin ovien lisätiivistys
Valvoja: Moderators
159:kin ovien lisätiivistys
Tervehdys !
CARF:n tapahtuma 28.09.2008 kuvagalleriassa, (kuva no. 5) oli esitetty ovien lisätiivistystä Etolan p-tiivisteellä.
Tätähän todella kaivattaisiin. Onkohan jollakin lisää tietoa ja ohjetta asiaan ?
AUFA
CARF:n tapahtuma 28.09.2008 kuvagalleriassa, (kuva no. 5) oli esitetty ovien lisätiivistystä Etolan p-tiivisteellä.
Tätähän todella kaivattaisiin. Onkohan jollakin lisää tietoa ja ohjetta asiaan ?
AUFA
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Kaivelin tuossa paremman puutteessa ohjeita, kuinka sama jippo on tehty 156:lle.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4154
Tempun tehneet ovat ilmeisesti olleet ihan tyytyväisiä? Kuvat ovat valitettavasti jo ehtineet katoamaan. Omasta mielestäni tuollaisten lisätiivisteiden laittaminen esteettisyydessään latistaa tunnelmaa samalla lailla autoon sisään kavutessa (etenkin jo hieman repsottaessaan), kuin lököttävien pitkein kalsareiden näkeminen ennen seksiä... Varmaan kuitenkin ihan käytännöllisiä (molemmat).
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4154
Tempun tehneet ovat ilmeisesti olleet ihan tyytyväisiä? Kuvat ovat valitettavasti jo ehtineet katoamaan. Omasta mielestäni tuollaisten lisätiivisteiden laittaminen esteettisyydessään latistaa tunnelmaa samalla lailla autoon sisään kavutessa (etenkin jo hieman repsottaessaan), kuin lököttävien pitkein kalsareiden näkeminen ennen seksiä... Varmaan kuitenkin ihan käytännöllisiä (molemmat).
Senza cuore saremmo solo macchine
Mulla on semmoinen käsitys, että kun vesi valuu ylhäältä alaspäin ja niiden ovitiivisteiden alaosassa on se jatkokohta, jossa pieni sauma, niin se millin ero aiheuttaa sen kumin painumisen ja siitä kohtaa menee sitten norona vesi sisään.
Eli pitäisai varmaan hioa jollain se sauma pois eli kumi tasaiseksi.
Vaihtoehtona voisi olla klipsaista kolo tiivisteeseen, mutta sitten se vesi PRKLE menee tietty sinne kumin sisään ja se taas ei oo mukavaa ja aiheuttaa varmaan oman riesansa.
Eli pitäisai varmaan hioa jollain se sauma pois eli kumi tasaiseksi.
Vaihtoehtona voisi olla klipsaista kolo tiivisteeseen, mutta sitten se vesi PRKLE menee tietty sinne kumin sisään ja se taas ei oo mukavaa ja aiheuttaa varmaan oman riesansa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
^ Entä jos tekisit pienen reiän tiivisteen yläpuolelle ja myös alapuolelle. Tällöin vesi valuu tiivisteen sisälle ja saman tien myös ulos. Sinulla ilmeisesti valuu vesi sisäpuolelle?
Albumissani on vielä kuva kuinka olen juuri tällä tavoin ratkaissut veden ohjaamisen ulos kabiinista. Kuvassa siis näkyvät ainoastaan nuo yläpuoliset reiät. Hyvin ovat toimineet ja kukaan ei ole noihin koskaan kiinnittänyt mitään huomiota..
Selvyyden vuoksi todettakoon, ettei tämä nyt liittynyt mitenkään lisätiivisteisiin, vaan lähinnä ovitiivistyksissä oleviin ongelmiin.
Albumissani on vielä kuva kuinka olen juuri tällä tavoin ratkaissut veden ohjaamisen ulos kabiinista. Kuvassa siis näkyvät ainoastaan nuo yläpuoliset reiät. Hyvin ovat toimineet ja kukaan ei ole noihin koskaan kiinnittänyt mitään huomiota..
Selvyyden vuoksi todettakoon, ettei tämä nyt liittynyt mitenkään lisätiivisteisiin, vaan lähinnä ovitiivistyksissä oleviin ongelmiin.
Senza cuore saremmo solo macchine