166 huolto Tampereella
Valvoja: Moderators
166 huolto Tampereella
Moi,
Pääsin tänään erään tämän forumin jäsenen (paljastakoon tunnuksensa jos haluaa) kanssa sopimukseen. Hänen upea 166 vaihtoi omistajaa ja muutti Tampereelle.
Antakaas vinkkiä, missä Tampereella kannattaa Alfaa laitatuttaa ja huollattaa?
P.S. Toinen harrasteeni löytyy täältä:
http://www.jag-lovers.org/snaps/snap_vi ... 1211482136
Pääsin tänään erään tämän forumin jäsenen (paljastakoon tunnuksensa jos haluaa) kanssa sopimukseen. Hänen upea 166 vaihtoi omistajaa ja muutti Tampereelle.
Antakaas vinkkiä, missä Tampereella kannattaa Alfaa laitatuttaa ja huollattaa?
P.S. Toinen harrasteeni löytyy täältä:
http://www.jag-lovers.org/snaps/snap_vi ... 1211482136
Auton valinta
Jaguaareissa ja Alfoissa on paljon samaa
1) Auton suunnittelijan voi nimetä (Sir William Lyons, XJ6 tai Walter de'Silva, 166) -- eli kyseessä on selkeästi taideteos
2) Autoa on yllpidettävä -- eli kyseessä on elävä olento
3) Auto näyttää ja kuullostaa hyvältä - eli sillä on estettistä arvoa
4) Matkassa ei tärkeää ole perille pääsy. Toisaalta matka on tärkeämpää -- ja toisaalta aina ei perille edes päästä.
5) Kyseessä ei ole Saksalainen eikä Japanialainen teollisuustuote
..jne
1) Auton suunnittelijan voi nimetä (Sir William Lyons, XJ6 tai Walter de'Silva, 166) -- eli kyseessä on selkeästi taideteos
2) Autoa on yllpidettävä -- eli kyseessä on elävä olento
3) Auto näyttää ja kuullostaa hyvältä - eli sillä on estettistä arvoa
4) Matkassa ei tärkeää ole perille pääsy. Toisaalta matka on tärkeämpää -- ja toisaalta aina ei perille edes päästä.
5) Kyseessä ei ole Saksalainen eikä Japanialainen teollisuustuote
..jne
- Alfa Milano
- Viestit: 306
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 12:38
- Car(s): 159
- Paikkakunta: Tampere
Matka takaisin
Toki! Ajelimme Keuruun kautta niin oli mutkaisempi tie!
Täältä myös onnittelut erinomaisista merkkivalinnoista.
Olen huollattanut omiani Nokialla TeamF40:ssä muutaman vuoden ajan. Hyvin on palvelu pelannut.
Listaa Alfan ja Jaguarin yhteisistä asioista voisi vielä jatkaa
6. tekniikka on ainakin viime vuosiin asti ollut kuitenkin kohtuullisen yksinkertaista eli huollot ja korjaukset eivät ole onneksi eksoottisimpien autojen hintaluokassa.
7. Molemmilla saattaa olla Esson (tai nykyään St1:n ja ABC:n) baarissa kyseenalainen laatumaine
8. Vastaavia yksityiskohtia, esim. varhain käyttöön otetut kannen yläpuoliset nokka-akselit ja levyjarrut katumalleissakin
9. Saapas nähdä tuleeko huhuttu yhteinen pohjalevy (Jaguar XF ja tuleva Alfa) koskaan toteutumaan
10. Mallivalikoimassa perinteisesti urheiluautoja ja niiden tekniikkaa käyttäviä neliovisia
Olen huollattanut omiani Nokialla TeamF40:ssä muutaman vuoden ajan. Hyvin on palvelu pelannut.
Listaa Alfan ja Jaguarin yhteisistä asioista voisi vielä jatkaa
6. tekniikka on ainakin viime vuosiin asti ollut kuitenkin kohtuullisen yksinkertaista eli huollot ja korjaukset eivät ole onneksi eksoottisimpien autojen hintaluokassa.
7. Molemmilla saattaa olla Esson (tai nykyään St1:n ja ABC:n) baarissa kyseenalainen laatumaine
8. Vastaavia yksityiskohtia, esim. varhain käyttöön otetut kannen yläpuoliset nokka-akselit ja levyjarrut katumalleissakin
9. Saapas nähdä tuleeko huhuttu yhteinen pohjalevy (Jaguar XF ja tuleva Alfa) koskaan toteutumaan
10. Mallivalikoimassa perinteisesti urheiluautoja ja niiden tekniikkaa käyttäviä neliovisia