Ennen kuin ryhtyisi hommaan, niin tiedustelisin 156n vm-98 etumaisten molemminpuolisten alapallojen vaihdosta.
- onko vaativampaa kuin esim ylätukivarren vaihto?
- täytyykö vaihtaa koko perkeleen alatukivarsi?
- onko mitään huomautettavaa alatukivarren vaihdosta?
- täytyykö kyseisen toimenpiteen(vasen + oikea puoli) jälkeen teettää 4pyöräsuuntausta taikka autauksensäätöä?
156 alapallojen vaihtovas + oikea, kokemuksia?
Valvoja: Moderators
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
156 alapallojen vaihtovas + oikea, kokemuksia?
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Muistaakseni alapalloniveliä ei saa irti tukivarsista, eli pääset vaihtamaan koko roskan.
Nelipyöräsuuntaus kannattaa kyllä tehdä minkä tahansa pyöräntuennan komponentin vaihdon jälkeen. Poikkeuksena lähinnä kallistuksenvakaajien kilkkeet, ne kun eivät suoranaisesti vaikuta kulmiin.
Nelipyöräsuuntaus kannattaa kyllä tehdä minkä tahansa pyöräntuennan komponentin vaihdon jälkeen. Poikkeuksena lähinnä kallistuksenvakaajien kilkkeet, ne kun eivät suoranaisesti vaikuta kulmiin.
- Epäkelpokeräilijä -
Vaihdoin noin 2 kuukautta sitten omaani alatukivarren. Oli itseasiassa paljon vaativampi kuin ylätukivarren vaihto. Pultit ja muuteri lähti helposti irti, mutta suurin ongelma oli saada vanha tukivarsi pois paikoiltaan ja saada uusi tilalle. Oli aika ahdas väli. Muistaakseni aikaa meni noin 3 tuntia.
http://www.madau.net/alfa/Alfa156Strut.pdf
Tuossa oli aika hyvät ohjeet jos lontoon kieli taipuu
http://www.madau.net/alfa/Alfa156Strut.pdf
Tuossa oli aika hyvät ohjeet jos lontoon kieli taipuu