No joo, on kieltämättä ollut töissä välillä tekeminen vähissä
Kyllähän tuon suorasytkän saisi jostain uudemmasta V6 12v:stä, vaikka 164:stä tai GTV:stä. Swappiin tarvittaisiin kai puolien ja sytkän pääteasteiden lisäksi ruiskuboksi ja Motronicin johtosarja, samalla menisi todennäköisesti muitakin ruiskukilkkeitä uusiksi. Ei liene ihan parin euron paketti. Toisekseen, 90 prosenttia tuollaisen oman sytkähärvelin rakentamisen ideasta olisi tekemisen ilo - "tein sen, koska se oli mahdollista"

Muutokset moottorin käyttöominaisuuksissa olisivat varmaan minimaalisia.
Voisin vaikka iltapuhteikseni alkaa miettimään sopivaa ohjelmaa siihen mikrokontrolleriin, jääköön käyttämättä jos jää.
Oletko kysynyt katsastusherran mielipidettä tuosta katin korvaamisesta pelkällä vaimentimella? Mulle sanottiin että kattia ei saa poistaa vaikkei sen tarvitse toimiakaan. Rekisteriotteessa nimittäin mainitaan katalysaattori mutta ei puhuta mitään vähäpäästöisyydestä. Omasta katista ei tällä hetkellä ole jäljellä kuin kuoret, kaivon sieltä sisältä turhat murot ahdistamasta. Temppu aiheutti sen, että kylmä katti pitää nykyään melkoisen rumaa ääntä, lämminkin höpisee vähän erikoisesti mutta ei onneksi erityisen rumasti. Pitäisi siis keksiä tuohon joku parempi ratkaisu.
Lambdan voi jompittaa pois käytöstä, autosähköjä työkseen ruuvaava kaveri sanoi että teho hiukan nousee kuten myös bensankulutus. Järjestelmästä luulisi tulevan hiukan vähemmän häiriöaltis, jäähän sieltä yksi hajoava anturi pois.
Eikös V6 Turbon ja itse asiassa TS:nkin putkien luulisi käyvän V6:een? Pakoputkisto katalysaattorissa taaksepäin on nimittäin TS:ssä ja V6:ssa samaa tavaraa ja V6 Turbohan taas on autona hyvin lähellä 3,0 i.e.:tä. Tuskin siihen on erilaista putkistoa viitsitty suunnitella kun moottoritehokin on lähellä i.e.:tä?