Moro
Tappelin hallilla tunnin tossa niinkin yksinkertaisen mission parissa, kun käkkärivaijereiden vaihto. Vanha tuli nätisti pois kun hieman näytti rengasrautaa, ja uus meni samantien tilalle. Nyt kuitenkin pitoa ei ole lähes ollenkaan vaikka kuinka sarvesta kääntää, joten pitäisi se nyt saada kiristettyä. Mikähän helvetin systeemi tohonkin on? Ne torxit sielä takapäässä? Eihän tossa vaan ole mitään automaattisäätöä? Keskellä ei ole mitään kiristysmutteria vaan ne pitää ilmeisesti ihan takapäästä kiristellä erikseen? Ylhäältäkään en mitään säätömekanismia löytänyt..
156 -00
Apuuva
T: käsijarruvaijeri liian pitkä
156 käpälän kiristysongelma
Valvoja: Moderators
156 käpälän kiristysongelma
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"