Nyt on sitten vissiinkin laturin tunnit täynnä.
Jänneite akulta koneen käydessä jää alle 12V.
Pikahaku aiheesta ei tuottanut tulosta.
Löytyykös vinkkejä vaihtohommasta? Laturi näyttää olevan sen varran ahtaassa paikassa että vissiinkin homma aloitettava takapuskurin irroituksella
Tai mihinköhän kannattaisi viedä pääkaupunkiseudulla?
Autoni alkuperäinen omistaja oli joutunut vaihdattaan laturin. Se oli tuhoutunut moottorikelkan apukaapelikäynnistyksessä. Sanoi homman maksaneen kauheasti! Eikä kyseessä ollut edes köyhä mies.
Takapuskuri saa olla paikoillaan, mutta moottoria oli jouduttu irroittaan ja nostamaan. Duunin oli hoitanut Jyväskylän Delta-auto, ja laskukin tietysti sen mukainen.
Onkos tuossa laturissa perinteinen, helposti irrotettava hiilisilta ja latauksensäädin? Sehän kannattaisi kokeeksi vaihtaa, eivät maksa paljon mitään ja hyvällä tuurilla sen mahtuu inhimillisin ponnistuksin vaihtamaan.