A-pilarin airbag 156 jts
Valvoja: Moderators
A-pilarin airbag 156 jts
Airbagin valo palaa ja vika on todennäköisesti a-pilarin airbagin liittimissä.
Onko kukaan koskaan iroittanut a-pilarin muovia/verhoilua, miten se onnistuu, onko vaaraksi, että airbag laukeaa tai vahingoituu muuten.
Nimimerkillä: alffan tyyppivika
Onko kukaan koskaan iroittanut a-pilarin muovia/verhoilua, miten se onnistuu, onko vaaraksi, että airbag laukeaa tai vahingoituu muuten.
Tarkennus. Käytin Alffan testerillä
21 Laukaisupiiri kulj.p vastus liian suuri (antoi resetoida)
21 Laukaisupiiri kulj.p. ikkunaturvat. Katkos (ei resetoinnut)
Olisin antanut katsoo liitokset, mutta korjaamolla kiire ja mulla kiire katsastukseen, eli hylkäys katsastuksessa.
Penkin alla olevat liitokset olen tarkistanut, mutta eihän sitä tiedä onko liitokset kunnossa kun airbag valo sammuu vasta resetoinnissa.
Tosiaanko a-pilarissa ei ole mitään tyynyä vaan joku verkko (kinkkuverkko)
21 Laukaisupiiri kulj.p vastus liian suuri (antoi resetoida)
21 Laukaisupiiri kulj.p. ikkunaturvat. Katkos (ei resetoinnut)
Olisin antanut katsoo liitokset, mutta korjaamolla kiire ja mulla kiire katsastukseen, eli hylkäys katsastuksessa.
Penkin alla olevat liitokset olen tarkistanut, mutta eihän sitä tiedä onko liitokset kunnossa kun airbag valo sammuu vasta resetoinnissa.
Tosiaanko a-pilarissa ei ole mitään tyynyä vaan joku verkko (kinkkuverkko)
- Maunu
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Katso kuitenkin nyt sieltä takaluukusta se pieni kolmion muotoinen muovi läpyskä, joka on yhdellä ruuvilla kiinni. Sen takana on ikkuna verhon liitin roikkumassa keltaisessa johdossa. Omassa ainakin auttoi juuri tuohon vikaan kun sen avasin ja laitoin uudestaan kiinni.
Verhobagi on tosiaan kokoauton mittainen paketti ja a-pilarin kohdalla on kiinnitys piste.
Verhobagi on tosiaan kokoauton mittainen paketti ja a-pilarin kohdalla on kiinnitys piste.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
No niin kävin viikolla kaupassa,vilkaisin takakontissa olevaa kolmion näköistä läpykkää ja painelin sitä kevvyesti, en tehnyt muuta sille ja sitten tarkistin auton öljyt jonka jälkeen pudotin konepellin paikalleen ( sen joutuu pudottamaan n. 50 cm eli aika korkealta ennen kuin se lukittuu)
Kas kummaa airbagin valo ei palanutkaan.
Álkukesällä kun airbagin valo paloi huomasin, että kun konepellin pudotti paikalleen niin airbagin valo sammui pitkäksi aikaa, liittyy varmaankin tärähdykseen.
Eli tälläistä tällä kertaa, seurataan tilannetta.
Nimim. Alffan tyyppivika
Kas kummaa airbagin valo ei palanutkaan.
Álkukesällä kun airbagin valo paloi huomasin, että kun konepellin pudotti paikalleen niin airbagin valo sammui pitkäksi aikaa, liittyy varmaankin tärähdykseen.
Eli tälläistä tällä kertaa, seurataan tilannetta.
Nimim. Alffan tyyppivika