Sopiva yksilö on jo kiikarissa, 130tm ajettu 200hv, manuaali -06, saksanmaalta uittaisin.
Täältä palstalta on saanut / joutunut lukea kaikenlaista "ei niin positiivista" 159:stä isolla dieselmyllyllä. Onko nyt niin että kaikki nämä nykimisongelmat jne ovat lähes kaikkien kyseisen kamppeen omaavien erottamattomia kumppaneita vai vaan joidenkin maanantaikappaleiden harmeja?
Aiemmin olen parikin 156:sta 2.4 dieselmyllyllä omistanut ja suht helppohoitoisia ovat olleet (mitä nyt jotain pientä päivittäin..

Onko 200hv versiossa alaväännöt todella hukassa?
Mikäli on, lastuttaisin kamppeen välittömästi. Kokemuksia..?
Jotain asioita joihin käytettyä ostettaessa tulisi erityisesti kiinnittää huomiota?
Kuinkas pitkä on remminvaihtoväli? Remmejä paukkunut ennenaikojaan..?
Mitään kokemuksia tehdasnavin toimivuudesta suomessa? Siis toimiihan se mutta onko suomen karttoja saatavilla / valmiina?
Nöyrä kiitos ja kumarrus kaikille vastauksen tai vinkin antaneille.