Oma päiväuneni: Täräytän kauniina kesäpäivänä keskustaan kiiltävällä 156 GTA:lla. Mitäs luulette mihin hintaan noita reiluvuoden kuluttua irtois?
Jos ihmettelette kysymystä niin tässä vastaus: pitäähän sitä nuorella miehellä tavotteita olla!
Tippuisikohan samassa suhteessa kuin 156 2,5:kin. Paha sanoa.
Myynnissä olevia 2,0TS:ä ja 2,5 V6:a kun katselee, niin huomaa ettei hinnoissa ole juurikaan eroa.
juu, noissa käytetyissä "tehoautoissa" kannattaa aina muistaa se että niitä ajetaan melko raskaalla jalalla (gta:n omistajat korjatkaa jos olen väärässä ), eli voit olla melko varma että vaikka kilometrejä ei ole paljoa, on moottori melko väsynyt. ja muistaakseni täällä on huhuiltu että jarrujakin menee melko tiuhaan tahtiin...
sen takia voisi kuvitella että hinta tippuisi suhteessa enemmän kuin tavallisilla kansan pirsseillä. toisaalta autoa jolla pääsee alle kymmenessä sekunnissa nopeuksiin joilla pääsee ajokortistaan eroon ei taideta ihan pelkästään järkisyillä ostaa.
itse en ostaisi kuin uutena. ja ajaisin sen loppuun parissa kuukaudessa
juri kirjoitti:juu, noissa käytetyissä "tehoautoissa" kannattaa aina muistaa se että niitä ajetaan melko raskaalla jalalla (gta:n omistajat korjatkaa jos olen väärässä ), eli voit olla melko varma että vaikka kilometrejä ei ole paljoa, on moottori melko väsynyt. ja muistaakseni täällä on huhuiltu että jarrujakin menee melko tiuhaan tahtiin...
Jarruongelma on tiedostettu ja ulkomaisilla foorumeilla väki huhuaa, että tehdas olisi korjaamassa asian piakkoin kutsumalla myydyt pirssit etujarrujen päivitykseen. Väittivät, että levyiksi tulisi Modenan takalevyt jos nyt oikein muistan.
Ja ikinä en ole yli 5000 kierroksen vielä mennyt, johtunee tosin näistä liukkaista keleistä.