156 keltainen moottorivalo syttyi!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
kimi

156 keltainen moottorivalo syttyi!

Viesti Kirjoittaja kimi »

eli tänään syttyi keltainen moottorinkuvaa osoittava varoitusvalo..autona 156 2.0 ts 2001. onkohan vakavaa?? vai uskallanko ajaa ?muuaallekin kuin huoltoon. missä on huoltoja hesassa?
kiitoksia vastauksista jo etukäteen..

maybetomorrow
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

Itse olen käynnistänyt uudestaan muutaman kerran ja on hävinnyt joskus n. 5 kerran jälkeen. Joskus myös ajanut lyhempiä matkoja valon palaessa. Ohjekirjan mukaan saa ajaa välttäen turhaa kierrättämistä.

Hetkellinen häiriö saattaa jäädä johonkin muistiin ja valo palaa turhaan helposti parikin päivää. Jossei valo parin kolmen päivän sisällä sammu niin sitten varmaan pitää ajaa pajalle. Ainakin mulle kävi näin jo viime talvena eikä mitään ole tarvinnut tehdä, on myös tänä talvena syttyillyt ja samaa kaavaa noudattaen kadonnut. Taitaa olla turhan herkkänä kylmäkäynnistyksille.

Vikamuistin nollautin öljynvaihdon yhteydessä, ei mitään hälyttävää kuulemma. Sinuna katsoisin viikonlopun yli rauhassa.

willez
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts

Viesti Kirjoittaja willez »

Jos auto toimii normaalisti anna mennä vaan, mutta jos epänormaalia toimintaa huomaat niin käy lukemassa vikakoodit lähimmässä korjaamossa .

Vastaa Viestiin