Motor control system failure 156 JTS 2003

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
dinza
Viestit: 48
Liittynyt: 19 Touko 2007, 20:27
Paikkakunta: harjavalta

Motor control system failure 156 JTS 2003

Viesti Kirjoittaja dinza »

Syttyi tuo Motor control system failure, tehot häipyi ja tyhjäkäynti alkoi soutamaan. Onko kellään kokemusta mistä vikaa kannattais hakea???

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Joo...

Itsellä oli vastaava auto jossa vastaava vika...

Tosin tuo voi johtua mistä tahansa, koska MCSF ilmotus tulee kun havaitaan joku vika ja tehot lähtee kun auto siirtyy häntä-koipienvälissä-kotiin-ajamis moodiin.

Kierrosten heittelyyn olla montakin syytä.... minullakin oli tuota vaivaa.

Ongelmana minun autossa oli kaasuläpälle johtava johtosarjan liittimen rikkoutuminen.

Liittimen irroittaminen ja uudelleen paikalle laittaminen auttoi aina välillä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, mutta aina vika tuli takaisin.

Vaihtoivat Deltassa silloin koko kaasuläpän ja paljon muuta osaa takuuseen, mutta ei auttanut kuin hetkellisesti.

Lopulta jatkuvan irroittelun seurauksena yksi liittimen pinneistä taittui melkein poikki ja ongelma paheni siihen pisteeseen että autolla pystyi ajamaan vain parikymmentä kilometriä kerrallaan ilman ongelmia (siis silloin kun mcsf oli poistunut ruudulta auton seisottua jonkun aikaa).

Ongelma ratkesi käymällä autokaupassa vaihtamassa autoa :roll:

Eihän sun 156 rekkari oo ZNF-4XX ? :shock:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Auto korjaamolle, ja testeriin kiinni.

dinza
Viestit: 48
Liittynyt: 19 Touko 2007, 20:27
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja dinza »

Pasi kirjoitti:Joo...

Itsellä oli vastaava auto jossa vastaava vika...

Tosin tuo voi johtua mistä tahansa, koska MCSF ilmotus tulee kun havaitaan joku vika ja tehot lähtee kun auto siirtyy häntä-koipienvälissä-kotiin-ajamis moodiin.

Kierrosten heittelyyn olla montakin syytä.... minullakin oli tuota vaivaa.

Ongelmana minun autossa oli kaasuläpälle johtava johtosarjan liittimen rikkoutuminen.

Liittimen irroittaminen ja uudelleen paikalle laittaminen auttoi aina välillä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, mutta aina vika tuli takaisin.

Vaihtoivat Deltassa silloin koko kaasuläpän ja paljon muuta osaa takuuseen, mutta ei auttanut kuin hetkellisesti.

Lopulta jatkuvan irroittelun seurauksena yksi liittimen pinneistä taittui melkein poikki ja ongelma paheni siihen pisteeseen että autolla pystyi ajamaan vain parikymmentä kilometriä kerrallaan ilman ongelmia (siis silloin kun mcsf oli poistunut ruudulta auton seisottua jonkun aikaa).

Ongelma ratkesi käymällä autokaupassa vaihtamassa autoa :roll:

Eihän sun 156 rekkari oo ZNF-4XX ? :shock:

flatlander
Viestit: 20
Liittynyt: 27 Elo 2008, 20:30

akku

Viesti Kirjoittaja flatlander »

voi tulla jos akku on vanha tai ei kiini kunnolla. katsokaa kaikki sähkö liittimet jos on löysijä tai likaisija.

Vastaa Viestiin