75 sivulasien listat
Valvoja: Moderators
- Abarth
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
75 sivulasien listat
Räjäytin turbon osiksi maalausta varten ja vielä olis mm. sivuikkunoiden listat irrottamatta.
Saako ne jotenkin nätisti pois vai peitänkö kylmästi maalarinteipillä?
Re: 75 sivulasien listat
Peitä kylmästi maalarin teipilläAbarth kirjoitti:Räjäytin turbon osiksi maalausta varten ja vielä olis mm. sivuikkunoiden listat irrottamatta.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Rasva-mikä?Abarth kirjoitti:Saa tarpeeksi siistin jäljen mulle, mut varmaan joku Scuderia rasvanahka tulee ja huomaa kaikki maholliset prötöt
Itse ottaisin kyllä nuo irti jos ne vaan saa irrotettua vääntämättä niitä solmuun. Jos ovat samantyyppiset kuin 164:n sivuikkunoiden ylälistat niin jättäisin kiinni, varmaan tulee parempi lopputulos.
Milloinkas olet koko auton päättänyt maalata? Ja missä?
- Epäkelpokeräilijä -
- Abarth
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
[quote="Scuderia Rasvanäppi"]Rasva-mikä?
[quote]
Rasvanippa.. siis Rasvatappi.. eiku Rasvaletti.. öö.. Rasvahappo?
No mä sen kyllä arvasin, että sä ottaisit ne listat pois.
Maalataan nyt sit koko romu kerralla. Pohjat voi tehä ukon tallissa, mut pinnat jossain muualla...
Nyt lähen kotiin kattomaan Ystäväämme Jarskia telkkarista!
[quote]
Rasvanippa.. siis Rasvatappi.. eiku Rasvaletti.. öö.. Rasvahappo?
No mä sen kyllä arvasin, että sä ottaisit ne listat pois.
Maalataan nyt sit koko romu kerralla. Pohjat voi tehä ukon tallissa, mut pinnat jossain muualla...
Nyt lähen kotiin kattomaan Ystäväämme Jarskia telkkarista!
- Seiska5mma
Ei kukaan ole heittänyt niitä mäkeen? Tuntuu, että ne kohisee aika reilusti alkaen 110 km/h. Jos kohisisi vähän vähemmän ilman. Meikäläisellä tosin rämiseekin, koska kuten noin 90 % koko autosta, myös ilmanohjaimet on halki ja paskana.
Mutta ei se mitään, kun saan paskana olevan pakoputken tilalle uuden, ei kohinaa enää kuule. Ja jos kuulee, niin ei ainakaan sen jälkeen kun saan sorkkaraudalla irrottamani Grundigin tilalle jotain ehjemmin soivaa.
Mutta ei se mitään, kun saan paskana olevan pakoputken tilalle uuden, ei kohinaa enää kuule. Ja jos kuulee, niin ei ainakaan sen jälkeen kun saan sorkkaraudalla irrottamani Grundigin tilalle jotain ehjemmin soivaa.