no niin...missähän lämpötilassa 164 TS:n moottorinlämpö pitäs olla kun toi varotusvalo syttyy?(kivan punainen pimeällä) mulla näyttää mittari n.85astetta ja onko sillä oma anturi.
Juu, tuolle lämpömittarille ja ylikuumenemisen merkkivalolle on kummallekin oma anturinsa. Valon pitäisi syttyä vasta n. 110 asteessa, eli sulla on ilmeisesti se varoitusvalon anturi (lämpökytkin) sökö. 164:n tyyppivikoja nuo varoitusvalojen anturit.
Eipäs muuten homma taidakaan olla niin kuin tuossa kirjoitin Eilen V6:sta käpistellessäni huomasin, että ainakin siinä on yksi anturi, johon tulee kaksi johtoa ja joista toinen ilmeisesti menee mittarille ja toinen merkkivalolle. Johdot kun kytki väärin päin niin lämpömittari hyppäsi tappiin ja varoitusvalo paloi koko ajan. Veikkaan, että tuohon samaan tökkeliin on rakennettu sekä lämpökytkin merkkivalolle että PTC- tms. vastus mittarille, siis ikään kuin kaksi anturia samassa kökötissä.