Alfa 147 kallistuksenvakaajien puslien vaihtaminen
Valvoja: Moderators
Alfa 147 kallistuksenvakaajien puslien vaihtaminen
Elikäs kuinka vaikeaa tuo on? ja mistä saisi hyvät puslat hankittua? on ihan loppu nykyset kolisee montuissa.
- RaceAlfa
- Viestit: 177
- Liittynyt: 28 Huhti 2010, 08:06
- Car(s): Giulietta -11, Mito Multiair 135hp -12, Mito Multiair 135hp -11, 147 GTA, 147 2.0TS -07, 147 1.6TS -01, 147 2.0 kilpuriaihio, Lancia Delta Integrale 16V, Giulia Super -72
Puslien vaihto
Eipä tuo sinänsä vaikeaa ole, mutta työlästä kylläkin. Jos auton saa laitettua nosturille, niin työskentely on helpompaa.
Apurungon joutuu käytännössä irrottamaan ja pudottamaan sen verran alaspäin, että vakaajan saa pois.
Varmastikin kannattaa laittaa samantien uretaanipuslat.Sataneljäseiskoissa on useamman paksuisia vakaajia, joten tuo kannattaa mitata ennen puslien tilausta.
Apurungon joutuu käytännössä irrottamaan ja pudottamaan sen verran alaspäin, että vakaajan saa pois.
Varmastikin kannattaa laittaa samantien uretaanipuslat.Sataneljäseiskoissa on useamman paksuisia vakaajia, joten tuo kannattaa mitata ennen puslien tilausta.