Alfoista
Valvoja: Moderators
Johanna
Viestit: 199 Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Johanna » 01 Loka 2010, 14:28
Viime aikoina käynnistettäessä kierrokset nousevat 2000:een, aiemmin ei mielestäni ole noin korkeaksi noussut. Olettaisin ainakin, että olisin jo aiemmin huomannut, jos käynnistyminen saisi tuollaisen "piikin" aikaiseksi. Pian kierrokset tippuvat, mutta jäävät kuitenkin hieman runsaaseen 1000:een, joskus menee jopa hieman alle. Onko tämä normaalia? Kuulostaa vaan olevinaan hurjalta tuo "alkukarjahdus"
Jarno
Viestit: 491 Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 01 Loka 2010, 15:42
Taitaa mennä viilenevien kelien piikkiin?
KauGoH
Viestit: 2114 Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja KauGoH » 01 Loka 2010, 15:43
Eiköhän tuo ole ilmojen kylmettyä rikastimen toimintaa joka saa kierokset hetkeksi hypähtämään
DaViega
Viestit: 4527 Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary ex: 159 2.2 JTS 156 JTS
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja DaViega » 01 Loka 2010, 17:49
kylmää kylmää - voisi tietysti varmuuden vuoksi putsata kaasuläppäkotelon...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 01 Loka 2010, 18:45
ihan normaali, ei kannata huvin vuoksi ronkkia mitään läppiä
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Johanna
Viestit: 199 Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:31
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Johanna » 02 Loka 2010, 20:12
Ookeips, kiitoksia vastauksista!