Giulia 2012

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Giulia 2012

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Ei kai tällaista ketjua 159:n seuraajalle vielä ollut, jos oli niin ottakaa tämä sitten pois.
Autoexpressenin sivuilla oli nyt tällainen kuva ja juttu, ei tarvi olla ihan pielessä, kokemukseni mukaan ne eivät ihan mitä tahansa puppua julkaise. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... 807bacc3aa

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Näyttäis olevan Giulian kärsä istutettuna Lexus IS:n loppuraatoon. Ei taida tommosena tulla pihalle 8)
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

aika makeen näkönen :P

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

willez kirjoitti:aika makeen näkönen :P
300 hp ja Q4 :mrgreen:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

Helvetin hyvän näkönen !

toivottavasti tulis diiselistäkin nelikko tarjolle ..

hmm vaikka 2.0 biturbo ja 230hv .. 8)
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Kun peittää keulan, niin auton loppu puoliskosta tulee mieleen A6. 166 ja 159 on kuitenkin vähän korkeampi sivulinja takakontin kohdalla,..mun mielestä :?

Avatar
JaniW
Viestit: 840
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

eipä tuota miksikään automuotoilun edelläkävijäksi voi sanoa. En rumaksikaan kutsuisi mutta jotenkin tulee mieleen joku tusina-auto jossa on korisarja ja madallus (+ alfan keula).

Vähän sama fiilis kuin Giuliettan kohdalla: toivon että ajo-ominaisuudet kuittaavat tylsähkön ulkonäön.

Ei voi mitään, minusta FL-156 oli muotoilultaan sen verran napakymppi että sen jälkeen kaikki näkemäni on ollut alamäkeä. Onneksi mielipideasioista voi aina kiistellä :-D

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Ja vielä nätimpi oli 156 ilman liftiä. :wink:

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Ne tähän astiset kuvitelmat on antannu ihan väärän kuvan, tuo näyttää vasta hyvältä!

"Bosses are aiming for a class-leading balance of ride and handling, and will introduce an Active Roll Control system."
Tälläset kilahtaa aina mukavasti korvaan, hyvin alfamainen tavoite :)

Nyt jos alkais säästämään niin sitten 2012...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Jalamari kirjoitti:Ja vielä nätimpi oli 156 ilman liftiä. :wink:
Kyllähän tuo DaSilvan piirtämä originaali 156 on tulevaisuuden klassikko.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

On tuon ulkonäössä enemmän munaa kuin kahdessa edeltäjässään.
Möhkälemäinen nyky-Alfan keula on saanut nyt kaverikseen möhkälemäisen jatkeen, tietty tasapaino miellyttää.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Morre
Viestit: 258
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 00:30
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morre »

Kyllä tuosta Audi tulee mieleen. Se ei ole kehu :wink:
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Morre kirjoitti:Kyllä tuosta Audi tulee mieleen. Se ei ole kehu :wink:
http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_137_a4 ... all_zz.jpg

Miten ihmeessä? :lol:
VMP

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

mattijus kirjoitti:
Morre kirjoitti:Kyllä tuosta Audi tulee mieleen. Se ei ole kehu :wink:
http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_137_a4 ... all_zz.jpg

Miten ihmeessä? :lol:
kaukana on tuosta :mrgreen:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
JaniW
Viestit: 840
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Kaalipata kirjoitti:
Jalamari kirjoitti:Ja vielä nätimpi oli 156 ilman liftiä. :wink:
Kyllähän tuo DaSilvan piirtämä originaali 156 on tulevaisuuden klassikko.
Pitäisiköhän hankkia talteen myös pre-FL versio niin ei tarttis miettiä kumpi on napakymppi ja kumpi yksitoista :)

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Tokihan se kannattaa. :lol:

Robert
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:54
Car(s): 156sw jtd
Paikkakunta: Hyvinkää/ mänksälä / tuusula

Viesti Kirjoittaja Robert »

Onhan se 156 ihan hieno muotoilultaan mutta laatu laatuvaikutelma aika heikko niinku verrattuna uudempiin (giuliettaan)

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

No on se laatuvaikutelma menny parempaan suuntaan muissakin autoissa. Vähän niinku vertais 75 laatuvaikutelmaa 156seen. :lol:

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

No kyllähän toi olis aika hulppea, mieleen tulee aika paljon GT. 8)

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

ja mun mielestä parempaan suuntaan giulia & giulietta kun sitten taas tuo mito,8c ym. pöllösilmä look :?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Onneksi tuo on vain fotosoppi.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »


Avatar
latzka
Viestit: 90
Liittynyt: 02 Heinä 2010, 21:52
Car(s): 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja latzka »

Kyllähän tuo paremmalta näyttää kuin kaikki tähän asti nähdyt konseptifotosopit yhteensä. Silti Alfaksi jotenkin laimea esitys, kun Scudettoa ja ovenkahvoja lukuun ottamatta tuosta ei oikein löydy mitään yksilöllisiä piirteitä (tai edes 156/159 kloonattuja muotoilukikkoja). Kokonaisuus näyttää hieman siltä, että se sopisi paremminkin modernin konservatiiviseen amerikkalaiseen automakuun.

Onpa tuossa kyseisessä fotosoppauksessa toki hieman tätä Alfan nykytrendin mukaista QV-lisää mukana blingbling-vanteiden, surffilautahelmojen, tonttiin lasketun alustan ja todennäköisesti etupuskurinkin levikkeen puolesta. Jotenkin yhtä levoton kuin MiTon ja Giuliettan vastaavat mallit, joissa on jo hieman liikaa amistelua omaan makuun.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Hmm, jotenkin en jaksa uskoa että tuo olisi "se" valmis versio - keula on ihan jees mutta tuo audi-teinimeikkipeilibling -päivavalosysteemi pistää silmään, samoin kuin tuon peräpään muotoilu suhteessa takakaareen jne. Eli kuvankäsittelyssä ollut jälleen näppinsä pelissä, onneksi.

Uskoisin että alfalta löytyy se klassisen puhtaan tyylikäs linja ...
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Nuo päiväajovalot on kyllä halvatun rumat.. Laittaisivat jonnekin puskuriin piiloon ne.

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Niin, tuolta "Uutisia Alfasta Romeosta" -ketjusta löytyvät nämä Mirafiorin postaamat tiedot:
Mirafiori kirjoitti:tämän hetkisiä tietoja uudesta Giuliasta:
-markkinoille 2013
-d-evo pohjarakenne
-mitat ~ pituus 4,92m leveys 1,81m, korkeus 1,46
-muotoilu passat cc-like
-alustarakenne samankaltainen kuin giuliettassa
-etu- ja/tai neliveto
-projekti on teknisesti valmis/pitkällä mutta muotoilu/teollinenvaihe jäissä, eikä tällä hetkellä juuri työn alla
Ei taida siis vielä olla mitään varsinaista näytettävää olemassa. Tuosta fotoshopista tulee jotenkin kylkilinjan puolesta mieleen Mondeo.

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Toivottavasti ainakin noi ajovalojen audi-tyyliset pissisledit on fotoshoppaajan ennustuksissa menneet väärin. Juu tiedän, Rolls-Roycessakin on mutta silti. On ne vaan niin idioottimaisen näköiset jollain lailla :roll:

Avatar
Campari
Viestit: 599
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

Kaalipata kirjoitti:
Jalamari kirjoitti:Ja vielä nätimpi oli 156 ilman liftiä. :wink:
Kyllähän tuo DaSilvan piirtämä originaali 156 on tulevaisuuden klassikko.
Olen samaa mieltä, sopusuhtainen, ajaton kaunotar joka suunnasta. Hintaluokassaan ylittämätön muotoilu, ei edes 2000-2010 tullut parempaa neliovista mistään.
Alfa on valitettavasti mennyt nykymallistossaan alaspäin, korkeita koppimopoja vain näkyvissä, Giuliettassakin yritys jäi puolitiehen, vaikka varmaan muuten teknisesti etevä peli onkin ja parempi kuin MiTo, ainakin "elävänä" nähtynä.
Muoti ja tyyli eivät ole todellakaan sama asia.

-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

beta
Viestit: 154
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 17:10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja beta »

Omasta mielestäni taas tämä kuva tuo elävästi mieleen opel insignian.

Avatar
astronautti
Viestit: 198
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
Car(s): Ex. 156 jts
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja astronautti »

Omasta mielestä aika painavan näköinen auto, jotenkin tuollainen möhkäle. Jokin sukunäköisyys puuttuu, lukuunottamatta mitoa ja giuliettaa..

E: miksiköhän britit pilaavat alfamaisuutta nimittämällä quadrifoglio verden -> cloverleafiksi. onneksi suomessa ei myydä qv:tä vihreinä neliapiloina

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Kun asuu savimajassa niin ei sitä opi puhumaan edes yksittäisiä sanoja italiaa, Alfa romeokin on alla 'omeo... Hirviän monimutkasia nuo äffät ja ärrät...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

astronautti kirjoitti:Omasta mielestä aika painavan näköinen auto, jotenkin tuollainen möhkäle. Jokin sukunäköisyys puuttuu, lukuunottamatta mitoa ja giuliettaa..

E: miksiköhän britit pilaavat alfamaisuutta nimittämällä quadrifoglio verden -> cloverleafiksi. onneksi suomessa ei myydä qv:tä vihreinä neliapiloina
Miksi "Mihael Shumaher" on kaikkien brittien lisäksi myös JJ Lehdon, Matti Kyllösen, Erkki Mustakarin ja Jari Porttilan mielestä Maikkl Shuumäkör tai jopa Shuumeikö?

Sen nyt vielä ymmärtää, että englantilaiset ääntävät saksaa englanniksi ja ranskalaiset ranskaksi ja ruotsalaiset ruotsiksi, mutta miksi suomalaiset ääntävät englanniksi.

Suomalaisilla kun on vielä ollut hieno perinne kutsua ulkomaisia hallitsijoita suomennetuilla nimillä (Pietari Suuri, Kustaa II Aadolf, Yrjö V, Kaarle XII jne.), niin miksei Formulakuningas Michael Schumacher olisi suomeksi Mikael Kengäntekijä?

Tähän kontekstiin sopisi myös Vihreä Neliapila kuin nenä päähän. Tekniikan Maailmakin pääsisi taas harrastamaan kielellistä leikittelyä otsikoissaan tyyliin Vireä Neliapila.

Aikoinaan muuten ruotsalainen ystäväni taivasteli suomalaisten tapaa lausua Peugeot: "peugeot".

Kysyin, miten tämä sitten pitäisi ääntää?
Maassa, jonka kuningas on sentään ranskalaista huonetta ja sukua valisti minua: "PÄcHUU".

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

Jönsson kirjoitti: niin miksei Formulakuningas Michael Schumacher olisi suomeksi Mikael Kengäntekijä?
Tai paremminkin Mika Suutari.

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

tsav kirjoitti:
Jönsson kirjoitti: niin miksei Formulakuningas Michael Schumacher olisi suomeksi Mikael Kengäntekijä?
Tai paremminkin Mika Suutari.
Niin, se olisi kyllä kompaktimpi. Ja sitten, kun sen kääntäisi toisin päin; Suutarin Mika, niin se lyhenisi kivasti muotoon Sumi. Ja sehän taasen alkaakin jo kuulostaa tutulta.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

eipä tuolle photoshopille kannata painoarvoa ihan hirveästi laittaa...mallin tuloon on kuitenkin vielä aikaa....testiautotkaan eivät ole vielä liikenteessä...

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Mirafiori kirjoitti:eipä tuolle photoshopille kannata painoarvoa ihan hirveästi laittaa...mallin tuloon on kuitenkin vielä aikaa....testiautotkaan eivät ole vielä liikenteessä...
Näkeehän tuosta selkeästi, että VAG on Alfan uusi omistaja koska peilitkin on 1:1 samat kuin Audissa. Silkkaa konsernietua. :lol:
VMP

giulia
Viestit: 361
Liittynyt: 04 Helmi 2004, 16:15

Viesti Kirjoittaja giulia »

Uusi Giulia on selkeä auti. Mutta kivasti 50-vuotis synttäriksi tuo näyttä tulevan. Laittavatkohan uuden pullan uunista ulos 27.6.2010?

Toimittaja oli myös laittanut sivun oikeaan yläreunaan kuvan, jonka kuvassa olevan tekstin mukaan on Alfa Romeo Giulia 1962. Mutta itse kuvassa on paljon uudempi auto, ainakin 1964->

-g

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

J. Saari kirjoitti:Toivottavasti ainakin noi ajovalojen audi-tyyliset pissisledit on fotoshoppaajan ennustuksissa menneet väärin. Juu tiedän, Rolls-Roycessakin on mutta silti. On ne vaan niin idioottimaisen näköiset jollain lailla :roll:
Erittäin hyvin sanottu. Käsittämätöntä että Ferrari 458 Italia - mallissa on sellaiset. Ledi-raita-valot näyttää 10 vuoden kuluttua "so last week".

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Mites ne ledit sitten pitäisi toteuttaa? Ottaen huomioon led polttimon fyysisen olemuksen, ei ole hirveästi vaihtoehtoja, valo tulee aina pilkkuina
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

DaViega kirjoitti:Mites ne ledit sitten pitäisi toteuttaa?
Miten olisi ympyrä. Ei pelkkä ulkoreuna (alá BMW), vaan ympyrä täynnä ledejä. Ei varmaan tarvitse kauan odottaa kun ensimmäinet tällä idealla toteutetut valot ovat tuotannossa.

beta
Viestit: 154
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 17:10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja beta »

Tuollaisia ympyrän mallisiahan on noina päivävaloina ainakin käytössä jo raskaassa kalustossa, ainakin scaniassa. Ympyrän malliseen heijastinelementtiin on sijoitettu neljä todella tehokasta lediä. Tarvikkeenakin noita taitaa saada. Mietin joskus että voisi näyttää sataviisysissä hyvältä, jos yksi noista kolmesta umpiosta sisältäisi moisen ratkaisun.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Juu, noita ympyrän mallisiahan on löytynyt tarvikkeena jo pari vuotta. Nuo on tarkoitettu sumuvalon paikalle modattavaksi.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Marchionne ei ole tyytyväinen Giulian muotoiluun ja eräisiin yksityiskohtiin. Näin ollen mallin tulo viivästyy ainakin puolella vuodella, samoin merkin lanseeraus Usassa. Vielä ei ole päätetty sitäkään, valmistetaanko malli Italiassa vai Usassa.

Tämän hetkinen aikataulu ei siis ole enää 2012 lopussa vaan 2013 puolivälissä.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mirafiori kirjoitti:Näin ollen mallin tulo viivästyy ainakin puolella vuodella, samoin merkin lanseeraus Usassa
"This car is not simply an exercise in style created for the Motor Show; it will be on sale in 2012 and is set to reinforce Alfa Romeo's global growth."

eli 4C

jenkit on taas tyytyväisiä, tämä oli varmaan jo kymmenes rikottu lupaus....
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mirafiori kirjoitti:samoin merkin lanseeraus Usassa.
tämän mukaan ollaan kuitenkin USA.ssa 2012.


http://www.repubblica.it/economia/2011/ ... -14784797/
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mirafiori kirjoitti: Näin ollen mallin tulo viivästyy ainakin puolella vuodella, samoin merkin lanseeraus Usassa.
Tästä uutisesta yllättyivät seuraavat henkilöt:



































































































































































































































































































Toivottavasti ei nyt kamalan paljon kauemmin menisi.

Vastaa Viestiin