ohjaustehostimesta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
karrikoo
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Huhti 2011, 18:17
Paikkakunta: salo

ohjaustehostimesta

Viesti Kirjoittaja karrikoo »

Elikkä ongelmana olisi älyttömän jäykkä ohjaus pienillä kierroksilla. Ongelma pahenee ku kone on lämmin. Mitä enemmän antaa kierroksii sitä kevyempi ohjaus on. Mahtaakoha vika olla pumpussa vai sitte iha vaa ilmauksella ja öljyjen vaihdolla sais jotai aikaseks? Öljyt pysyvät sisällä eikä vähene.
On niin pirullista parkkeerata autoo ku saa voiman kans oikee vääntää rattii tai sit pitää kierroksii yli 3t kokoajan.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Re: ohjaustehostimesta

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

karrikoo kirjoitti:Elikkä ongelmana olisi älyttömän jäykkä ohjaus pienillä kierroksilla. Ongelma pahenee ku kone on lämmin. Mitä enemmän antaa kierroksii sitä kevyempi ohjaus on. Mahtaakoha vika olla pumpussa vai sitte iha vaa ilmauksella ja öljyjen vaihdolla sais jotai aikaseks? Öljyt pysyvät sisällä eikä vähene.
On niin pirullista parkkeerata autoo ku saa voiman kans oikee vääntää rattii tai sit pitää kierroksii yli 3t kokoajan.
Normaalit ohjaustehostimet ilmautuu ihan itsekseen. Laite kierrättää öljyä kokoajan säiliön kautta. Eli ilmakuplien pitäisi päätyä säiliöön ja poistua sieltä. Jos nestettä riittävästi, se ei ole muuttunut kuraksi ja pumppu pyörii (hinna ei luista), saattaa olla että pumppu tai tehostin on rikki. Metelöikö?

karrikoo
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Huhti 2011, 18:17
Paikkakunta: salo

Re: ohjaustehostimesta

Viesti Kirjoittaja karrikoo »

onefromnorth kirjoitti:
karrikoo kirjoitti:Elikkä ongelmana olisi älyttömän jäykkä ohjaus pienillä kierroksilla. Ongelma pahenee ku kone on lämmin. Mitä enemmän antaa kierroksii sitä kevyempi ohjaus on. Mahtaakoha vika olla pumpussa vai sitte iha vaa ilmauksella ja öljyjen vaihdolla sais jotai aikaseks? Öljyt pysyvät sisällä eikä vähene.
On niin pirullista parkkeerata autoo ku saa voiman kans oikee vääntää rattii tai sit pitää kierroksii yli 3t kokoajan.
Normaalit ohjaustehostimet ilmautuu ihan itsekseen. Laite kierrättää öljyä kokoajan säiliön kautta. Eli ilmakuplien pitäisi päätyä säiliöön ja poistua sieltä. Jos nestettä riittävästi, se ei ole muuttunut kuraksi ja pumppu pyörii (hinna ei luista), saattaa olla että pumppu tai tehostin on rikki. Metelöikö?
Ei pidä mitään meteliä. Öljyt oli päässy alle minimin ja laitoin sitte lisää vaan. Oiskohan sillä voinu olla tekemistä asian kanssa? pitääkin tarkistaa tuo hihna.

karrikoo
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Huhti 2011, 18:17
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja karrikoo »

tai on vaikea sanoa tuosta metelistä. paikallaan ollessa meteliä ei kuulu vaikka rattia käänteleekin. Liikkeellä ollessa jotai "rahinaa" kuuluu käännettäessä. mutta luulen sen liittyvän tohon yleisee tukivarsien natinaan, joka pitäs kans hoitaa päiviltä..

karrikoo
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Huhti 2011, 18:17
Paikkakunta: salo

Re: ohjaustehostimesta

Viesti Kirjoittaja karrikoo »

karrikoo kirjoitti:Elikkä ongelmana olisi älyttömän jäykkä ohjaus pienillä kierroksilla. Ongelma pahenee ku kone on lämmin. Mitä enemmän antaa kierroksii sitä kevyempi ohjaus on. Mahtaakoha vika olla pumpussa vai sitte iha vaa ilmauksella ja öljyjen vaihdolla sais jotai aikaseks? Öljyt pysyvät sisällä eikä vähene.
On niin pirullista parkkeerata autoo ku saa voiman kans oikee vääntää rattii tai sit pitää kierroksii yli 3t kokoajan.
Apukuskin puolella pohjalevyssä jotain märkää näyttäs olevan ja kädellä kun koittaa siitä hihnan kohalta koneen alle nii jotain märkää siellä on. Vaikea määritellä et mitä ku niin mustaa mössöö vaan. Ohjaustehostimen nesteet ei kyllä ole vähentyny sitten viime lisäyksen.

Vastaa Viestiin