164 TS venttiilien säätöpalat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
brobably
Viestit: 27
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 12:11

164 TS venttiilien säätöpalat

Viesti Kirjoittaja brobably »

Elikkäs mistäs löytäis venttiilien säätö paloja??

rasvanäppi
Viestit: 491
Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52

164 venttiilien säätöpalat.

Viesti Kirjoittaja rasvanäppi »

Kysy Muukkoselta sieltä itse olen niitä saanut. Puh.067662462

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Kovin samannäkösiä ovat kuin moottoripyörissä käytettävät palat, sisupastillin kokoluokkaa...tarkempaa tietoa tosin ei ole.. :-D

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5468
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Mulla on semmoinen muistikuva että ne olisi samanlaisia kuin jotkut Fordin säätöpalat, nyt ei vaan muistu mieleen minkä koneen. Oisko OHC? Joku varmaan tietää. Fordin paloja varmaan saa useammasta paikasta.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Tuomas K kirjoitti:Mulla on semmoinen muistikuva että ne olisi samanlaisia kuin jotkut Fordin säätöpalat, nyt ei vaan muistu mieleen minkä koneen. Oisko OHC? Joku varmaan tietää. Fordin paloja varmaan saa useammasta paikasta.
Vai oliko Volvon palat? Vai oliko niin että Volvon palat sopii Fiat TC pohjaisiin koneisiin.

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

onefromnorth kirjoitti:Vai oliko Volvon palat? Vai oliko niin että Volvon palat sopii Fiat TC pohjaisiin koneisiin.
Fiattiin menee volvon palat. Ne tulevat paininkupin päälle kun alfan palat taas kupin alle venttiilinvarren päähän. Useita vuosia sitten sain alfan paloja ihan koneistamolta. Nykyään voi olla nihkeämpää. Muukkoselta saa varmaan vieläkin. Tessussa venttiilin varsi on 8mm (TC:ssä taas 9mm) ja siihen on olemassa periaatteessa omat palat. TC:n paloja voi kyllä käyttää ihan yhtä hyvin.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Tiige kirjoitti:
onefromnorth kirjoitti:Vai oliko Volvon palat? Vai oliko niin että Volvon palat sopii Fiat TC pohjaisiin koneisiin.
Fiattiin menee volvon palat. Ne tulevat paininkupin päälle kun alfan palat taas kupin alle venttiilinvarren päähän. Useita vuosia sitten sain alfan paloja ihan koneistamolta. Nykyään voi olla nihkeämpää. Muukkoselta saa varmaan vieläkin. Tessussa venttiilin varsi on 8mm (TC:ssä taas 9mm) ja siihen on olemassa periaatteessa omat palat. TC:n paloja voi kyllä käyttää ihan yhtä hyvin.
Mitenkäs 12V Busso V6 imuventtilit? Minkälaiset säätöpalat?

Vastaa Viestiin