Mites tässä ilmastoidussa tessussa (ilmastoitu) oikein tapahtuu tuo laturin hihnan löysääminen irrotusta varten??? Näyttäis, että se kiristysrulla on hieman vinossa, jotenkas todennäköisesti ylimääräinen ääni lähtee siitä, mutta miten helvetissä se nyt sitten puretaan, ku pitäis kai se hihna saada ensin löysälle???
Lähden röökille, toivottavasti joku sillä aikaa ystävällisesti valaisee asiaa
Moro. En tiedä onko tästä mitään apua, mutta kuitenkin.
Diiselissä moniurahihnan kiristin on kampiakselin vasemmalla puolella. Löysäys 36 mm:n kiintoavaimella
Avaimellä vääntää kiristinrullan pultista hihnan löysälle ja pudottaa remmin pois? Jäykkähän se kiristin on kuin mikäkin, mutta kyllä se siitä kääntyy. Kannattaa varoa avaamasta rystysiä avaimen lipsahtaessa. Kaksi kiintoavainta putkeen tai naru kiintoavaimen lenkkiin ja siitä vetää niin ei tarvi teloa kättä ahtaassa välissä.
Jees homma onnistui. Pari tupakkia kun poltteli ja ihmetteli siinä samalla rakennetta, niin älysinhän tuon. Aika hyvä systeemi itseasiassa! 15mm avaimella tosiaan ku vääntää, niin hihna löystyy. Enkä telonut rystysiäni