Alfoista
Valvoja: Moderators
Maape
Viestit: 2 Liittynyt: 14 Loka 2011, 15:32
Car(s): GTV Ts 2.0 -95
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja Maape » 14 Loka 2011, 15:39
GTVssäni on ilmestynyt peini vika, kytkin jää pohjaan, ja joudun nostaa sen kädellä takaisin.
Mistä tämä voisi johtua?
Over and Out.
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 14 Loka 2011, 17:07
Olettaisin, että kytkin ei toimi muutenkaan, vai toimiiko?
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Ciancarlo
Viestit: 1935 Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: GT 3,2 La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Ciancarlo » 14 Loka 2011, 17:21
Minun autoni kytkin teki juuri noin - syynä oli kytkimen työsylinterin paineletkussa oleva vuoto, josta pääsi ilmaa järjestelmään.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 14 Loka 2011, 17:24
Työsylinterille ääni täältäkin, stefa falskasi muinoin.
pasinoffi
Viestit: 149 Liittynyt: 17 Heinä 2009, 12:09
Car(s): 164 TS-89 164 TS-94 Giulietta TC-82
Paikkakunta: Hamina
Viesti
Kirjoittaja pasinoffi » 14 Loka 2011, 17:27
Joo itellä tessussa sylkkyvuoti kans. Kurkkaa jarrunestesäiliöön
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 14 Loka 2011, 17:38
pasinoffi kirjoitti: Joo itellä tessussa sylkkyvuoti kans. Kurkkaa jarrunestesäiliöön
Ja mulla 164 tessussa. Muutaman euron juttu kun vaihto vaan työsylkkyyn uudet stefat. Ei tämä oikein muuta voi olla.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Maape
Viestit: 2 Liittynyt: 14 Loka 2011, 15:32
Car(s): GTV Ts 2.0 -95
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja Maape » 19 Loka 2011, 10:29
Säiliössä on nestettä, ja kytkin ei toimi ollenkaan.
Over and Out.
Tane
Viestit: 17 Liittynyt: 03 Elo 2011, 20:00
Viesti
Kirjoittaja Tane » 19 Loka 2011, 14:01
Jos kytkin ei siis irroita niin taitaa olla paineasetelma hajalla.
ristojärvelä
Viestit: 521 Liittynyt: 14 Loka 2011, 18:44
Car(s): Alfa Romeo GTV6
Viesti
Kirjoittaja ristojärvelä » 19 Loka 2011, 17:15
Omassa 156 TS:ssä oli samanlaiset oireet, syyksi paljastui katkennut pääsylinterin palautusjousi. Vaihdettuani pääsylinterin tutkin mikä vanhassa oli vikana, ja sieltähän löytyi katkennut sykkyrään mennyt jousi, joka jumitti myös männän. Noin vuoden kuluttua uudestakin sylinteristä katkesi jousi. Etsin jo vaihdettuun sylinteriin uuden jousen ja vaidoin sen takaisin paikalleen. Tästä suivaantuneena teetin jousipajassa uusia jousia, joita voin myös toimittaa tarvitseville.