33 Sportwagon 4x4 osia???

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
tnokkonen
Viestit: 2
Liittynyt: 31 Maalis 2004, 03:49

33 Sportwagon 4x4 osia???

Viesti Kirjoittaja tnokkonen »

Olen tässä kysellyt varaosia liikkeistä tuohon autooni, mutta kaikki myyvät eioota. Onko hyviä ideoita mistä löytyisi osaa?

Tähän mennessä olen tehnyt itse tarvitsemani, mutta jousia ei viitsisi itte vääntää.

Olisiko kellään varaosa-autoa myydä?

Avatar
1300ti
Viestit: 942
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 17:38
Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Jouset kannattaa hakea Motonetistä, jos olet Uudeltamaalta, yksi myyjistä omistaa GTJ:n entisen (yllätys!) GTJuniorin. Otat vain mitat nykyisistä tai mieluusti jousi kainaloon kun marssit kauppaan, varsinkin hieman vanhempien autojen kanssa liikkeiden kirjat sanoo ei-oota, mutta kun opiskelet esim. Bilteman luettelosta (tai pokkana jonkun paremman autotarvikeliikkeen hyllyiltä ja ostat sitten muualta halvemmalla) mittoja, niin johan selviää.

Täällä Turussa on Raunistulassa yhden lasikuituliikkeen pihalla yksi hieno valkoinen 4x4 ilman kilpiä, pitänee käydä kysymässä onko kaupan. Kaduttaa vietävästi, kun pari vuotta sitten oli tarjolla ilmaiseksi moinen leimasta tippunut jossain Jakomäessä (humalainen omistaja päätti antaa sen ratikassa kerran yön pikkutunneilla toitottaen vihaavansa Alfoja,heh), joka oli kuulemma huudettu n. 1000 euron hintaan. Oli vaan niin monta projektia jo työn alla, mätävikaa siinä kuulemma oli ollut pohjassa... Bokseralfoista fiksuin!

Avatar
aar
Viestit: 143
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 00:53
Paikkakunta: Artjärvi

Viesti Kirjoittaja aar »

Joskus teetettiin jouset jousiin erikoistuneessa liikkeessa todella kilpailukykyiseen hintaan. Lahdessa on sellainen jousi vesa niminen liike mikä nykyäänkin tekee kaikkia jousia. Yleensä paremmat kuin kaupassa oli ainakin mersuun. Voi tietysti kysyä olisiko lähempänä liikettä. Tossa sitten yx vinkki.
Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris

Vastaa Viestiin