jep, noi korkeussäädettävät on kyllä hiukan kovilla täällä suolamössössä, tahtoo olla epätoivoista touhua säätely jollei ole ensiasennuksessa rasvattu/suojattu huolellisesti.
Epezi noi tolpat jo haukkui paskaksi facebookissa. Ei "vanhalla" sedällä varmaan ole tarvetta ainakaan alaspäin säätää. Kiitos infosta, fiksu olisi merkin/mallin voinut päätellä jo ihan googlettamallakin.
Oikeasti ovat AP-racingin tekeleet. Muistaakseni tuossa sun autossa on se kallimpi sarja, missä on myös vaimennuksen säätö.
Ajelin vuoden verran vastaavalla kitillä, mutta ilman vaimennuksen säätöä. En tykännyt. Kadulla ihan ok, melkeinpä mukava mutta radalla ei toiminut. Nyt on Bilsteinit alla...
Vastaava kitti kohta kevyemmän keulan GT:ssä. Kerron sitten tykkäänkö!
- Onko muuten kokemuksia alumiiniguardista moottoritilan suojana?
Oman auton muovinen härpäke roikottaa ikävästi säleinä talven jäljiltä, pitänee vaihtaa, mutta kantsiiko samantien "alluminumia" laittaa pohjaan?
Viime syksynä alumiiniplootu meni muovisen tilalle. Istu paikalleen just, mulla vaan oli korkannu ne "prässimutterit" ja 156:ssa vähän ahdasta rälläköidä vanhat pois. Pari tuntia ja kuusi kepua meni extraa, muuten bolton homma.
BMW tuo ajamisen iloa, Alfa tuo ajamisen nautintoa!
... jos nyt kuitenkin vielä vähän säätäisi alaspäin, kun aurinkokin jo lämmittää ja asfaltti näkyy.
Kävin kysymässä Euromasterilta, että mitä maksaa. Asentajan juttusille mentiin, joka kysyi heti että "mikä auto". Arveli työn kestoksi kahta tuntia + ohjauskulmien säätö, yht. siis 250 egee.
Cuore Sportivo kirjoitti:Epezi noi tolpat jo haukkui paskaksi facebookissa. Ei "vanhalla" sedällä varmaan ole tarvetta ainakaan alaspäin säätää. Kiitos infosta, fiksu olisi merkin/mallin voinut päätellä jo ihan googlettamallakin.
Cuore Sportivo kirjoitti:... jos nyt kuitenkin vielä vähän säätäisi alaspäin, kun aurinkokin jo lämmittää ja asfaltti näkyy.
Kävin kysymässä Euromasterilta, että mitä maksaa. Asentajan juttusille mentiin, joka kysyi heti että "mikä auto". Arveli työn kestoksi kahta tuntia + ohjauskulmien säätö, yht. siis 250 egee.
Ghost kirjoitti:Arvio ei liene kuin puolitoista tuntia yläkanttiin...
Niinpä. Vaikka kokemusta säätämisestä ei olekkaan, niin arvioitu aika särähti korvaan.
Jos foorumilta löytyy joku paikallinen, joka olisi halukas ruuvaamaan firaabelina, niin saa ilmoittautua.
jaa, erästä pemaria piti saada vähän ylöspäin, 2 tuntia + kulmat meni kevyesti. Tuo säätäminen on helppoa ja nopeaa periaatteessa mutta kun nuo säädöt tyypillisesti pyörii niiiin helposti