http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=1023
Näyttää joltain "avaimelta" tms. Siinä lukee mm. italiaa, mutta myös selkokielistä englantia. "Attention! Turn off before assembly of steering wheel"
Kuuluuko toi osa jonnekin ja jos kuuluu niin minne?

Valvoja: Moderators
Jotain samansuuntaista itsekin ensin aattelin, mutta en kyllä käsitä miten ko. osa on voinut joutua maton alle... En ainakaan ensisilmäyksellä nähnyt mitään paikkaa mihin toi voisi kuulua, ellei sitten ole joku muovikuorien sisälle kuuluva osa.juri kirjoitti:arvaus: varoitus viittaa ohjauspyörän airbagiin ja sen pois/päälle kytkemiseen. itse ei varmaan ole syytä koittaa ronkkia sillä minnekkään, kannattaa ehkä vilauttaa sitä ammattilaiselle.
-juri
Tässä olen kehitellyt useampia teorioita, mutta voihan se olla, että kyseessä on juuri tällainen avain, mikä on vielä todennäköistä. En usko, että auton vakiovarustukseen kuuluu huollon/tehtaan käyttämiä "avaimia". Yksi selitys voisi tietty olla, että asentaja on unohtanut osan autoon kun on tehnyt korjaushommia/huoltoa tai sitten se on jo tehtaalla jäänyt autoon vahingossa...aar kirjoitti:Mulla oli jossain autossa vastaavanlainen ja kävin näyttämässä sitä merkkiliikkeessä. Diaknoosiksi tuli: saa kytkettyän turvavyön kiristäjät ja air bagit pois päältä jos irroittaa rattia tai penkkijä tai kojelautaan muutoksia, oli myös kiinnostuneita osan alkuperästä koska niilläkin oli vain yksi samanlainen. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä tuollaisesta "huolto avaimesta" samotaan.