33 16V suutinjohtojen järjestys

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
pantse
Viestit: 209
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:31
Paikkakunta: Kuopio

33 16V suutinjohtojen järjestys

Viesti Kirjoittaja pantse »

On tuossa tullu kaikenlaista remppaa tehtyy 33:seen, niin kysysin, mikä on suuttimille menevien johtojen oikea järjestys, siinä on nimittäin liittimissä pienet numerot (1-4). Jos joku kehtaa tarkastaa. Ihmetyttää sitten tuo joskus tuo toisen puolen tulppien kasteleminen.. lähtee käyntiin ja käy vaan kahdella, kunnes nostaa kierroksia. Hajottaako tuo tulpat helpolla, kun tuntuu, että 2000 km ajetut tulpat on lopullaan. Sit vielä, että onko virranjakajassa mitään perussäätöä..

:crazyeyes: 8V koneessa ei ollu ongelmia, 16V niitä ei saa loppumaan.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jakajassa ei ole säätöä, siinä on kiinteä asento ja Motronic hoitaa ajoituksen säädön.

Tuolla suutinten johtojen järjestyksellä ei minun tietääkseni ole merkitystä, tuonikäinen Motronic nimittäin avaa kaikki suuttimet yhtä aikaa. Juu-u, uskokaa huviksenne :wink:

Toisen puolen tulppien kastuminen kuulostaisi siltä, että suuttimet vuotavat. Ainakin Alppilan Autohuolto pesee niitä ultraäänellä, hinta varaosineen oli muistaakseni 30€/suutin.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin