
33 16V suutinjohtojen järjestys
Valvoja: Moderators
33 16V suutinjohtojen järjestys
On tuossa tullu kaikenlaista remppaa tehtyy 33:seen, niin kysysin, mikä on suuttimille menevien johtojen oikea järjestys, siinä on nimittäin liittimissä pienet numerot (1-4). Jos joku kehtaa tarkastaa. Ihmetyttää sitten tuo joskus tuo toisen puolen tulppien kasteleminen.. lähtee käyntiin ja käy vaan kahdella, kunnes nostaa kierroksia. Hajottaako tuo tulpat helpolla, kun tuntuu, että 2000 km ajetut tulpat on lopullaan. Sit vielä, että onko virranjakajassa mitään perussäätöä..
8V koneessa ei ollu ongelmia, 16V niitä ei saa loppumaan.

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Jakajassa ei ole säätöä, siinä on kiinteä asento ja Motronic hoitaa ajoituksen säädön.
Tuolla suutinten johtojen järjestyksellä ei minun tietääkseni ole merkitystä, tuonikäinen Motronic nimittäin avaa kaikki suuttimet yhtä aikaa. Juu-u, uskokaa huviksenne
Toisen puolen tulppien kastuminen kuulostaisi siltä, että suuttimet vuotavat. Ainakin Alppilan Autohuolto pesee niitä ultraäänellä, hinta varaosineen oli muistaakseni 30€/suutin.
Tuolla suutinten johtojen järjestyksellä ei minun tietääkseni ole merkitystä, tuonikäinen Motronic nimittäin avaa kaikki suuttimet yhtä aikaa. Juu-u, uskokaa huviksenne

Toisen puolen tulppien kastuminen kuulostaisi siltä, että suuttimet vuotavat. Ainakin Alppilan Autohuolto pesee niitä ultraäänellä, hinta varaosineen oli muistaakseni 30€/suutin.
- Epäkelpokeräilijä -