Omastani ensin hävisi yläkierrokset, ikäänkuin kierroksenrajoitin olisi tullut päälle 5000 kierroksessa. Sen jälkeen rupesi kylmänä nykimään. Ilmin vaihdolla homma korjaantui.
alfa 156 v6 kirjoitti:Heh... muukkonen on alkanut myymään noita pelkkiä anturielementtejä, eli koko mönttiä ei enää tarvitse ostaa. hintakin alkaa olemaan kohdallaan... http://www.tmuukkonen.fi/Shop/html/490.html
alfa 156 v6 kirjoitti:Heh... muukkonen on alkanut myymään noita pelkkiä anturielementtejä, eli koko mönttiä ei enää tarvitse ostaa. hintakin alkaa olemaan kohdallaan... http://www.tmuukkonen.fi/Shop/html/490.html
tuolta löytyy... eikä ees hirmu kallis
Kiitos tiedosta!
Osaatko sanoa, että osaako raskaan kaluston mekaanikkona työskentelevä sen vaihtaa? Vai pitääkö viedä johonkin "merkkipaikkaan"...
alfa 156 v6 kirjoitti:Jos ruuvimeisseli pysyy kädessä niin se on noin 10 min homma. Yks sähköliitin ja kaks Torx-ruuvia irti ja sama toisinpäin niin homma on selkee.