Terve vaan kaikille.. rapeen palstan ootte rakentaneet joten päätin ottaa osaa itekkin ja tietenki heti avunpyynnön merkeissä
Eli leimalla taas käytiin ja katsastusmiehethän on aika ikäviä ihmisiä varsinki mun autoa kohtaan!? kaiken muun lisäksi setä ei osannut laittaa pakkia päälle siten että peruutusvalo palaa, koska keppi pitää ikään kuin vetää täysin taka-asentoon ennen kuin valo syttyy.. korjatahan se pitäis. Eli vika todennäkösesti peruutusvalon katkaisimessa mutta osaisko joku suoralta kädeltä heittää vinkkiä missä päin autoa kyseinen katkaisin on?
Ja kannattaa ottaa huomioon että öljyä valuu ulos ko. reiästä varsinkin jos auton etupää on nostettuna eli silmät kiinni jos makaa selällään alla tai mielellään astia alle ja hieman sivusta avaus.
Ehkä kannattaa laskea tyhjäksi pohjapropusta ja pistää samalla kertaa kokonaan uudet öljyt laatikkoon anturin vaihtamisen jälkeen. Kannttaa myös olla varovainen johtoja irroittaessaan. Itse onnistuin joskus vääntämään liittimen irti anturista vaikka liittimen pitikin irrota johdosta...