Tervehdys!
Ollut kyseinen alffa omistuksessa viitisen vuotta ja toiminut ilman ihmeempiä ongelmia, ja ilmeisesti alkanut aistimaan että autonvaihto on ollut suunnitelmissa.
Elikkäs kone lähtee kylmänä hyvin käyntiin, mutta olen huomannut että flekti lävähtää heti pyörimään ja myöskin jäähdytysnesteen lämpötila hyppää mukamas heti noin 60 asteeseen. Kun olen auton ajanut lämpimäksi, alkavat kierrokset tyhjäkäynnillä olla noin 2000 luokkaa ja polttoaineruiskutuksen häiriövalo palaa. Jos sammutan auton kuumana, se ei suostu vähään aikaan käynnistymään. Startti pyörii mutta niin sanotusti ei sytytä.
Olen selaillut foorumia läpi ja mitä olen ymmärtänyt, voisi tyhjäkäynnin heittelyt aiheuttaa Ilmi? Vika liittyy ilmeisesti jokatapauksessa antureihin, onko kenelläkään fiksummalla heittää arvioita vaihtojen hinnoista. Ei hirveän paljon rahaa raaskisi upottaa autolle joka olisi kohta autoliikkeellä.
156 käyntiongelmaa
Valvoja: Moderators
- fahlsjy
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Re: 156 käyntiongelmaa
Ei mun mielestä oikein ilmi vialta vaikuta.. vikakoodien luku varmaan kertois paljon koska ruiskun merkkivalokin palaa ja lienee loppupeleissä halvempaa kun arpoa vaihdettavia osia.
Auttais arvailuja myös jonkun verran kun tietäs minkä ikänen ja millä koneella varttikutonen on..
Auttais arvailuja myös jonkun verran kun tietäs minkä ikänen ja millä koneella varttikutonen on..
2.0 TS ja vm -99 kyseessä. Kaks eri ongelmaahan ne tuntuisi olevan, termostaatti on vaihdettu syksyllä, tuntuu vähän oudolta tuon jäähdytysnesteen osalta että valehtelee heti nesteen lämpötilaa.
- Finest
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
^juu samaa mieltä; rikki, irti tai huono kontakti. Selittäisi ainakin flektin käytöksen (ja ruiskuvalon palamisen? Jotenkin muistan, että jos liitin on irti, niin vikavalo palaa..).