Piti eilen mennä katsastamaan auto ja ajattelin, että jos nyt nopeasti korjais ton töötin.. Oon pari vuotta sitten rakentanut oman tsydeemin siihen jolla ohitetaan se perinteinen kuparitappikatkaisija, no joo keskiö irti ja mittailemaan-> ei vikaa missään

, mutta ei torvi soi. Konepelti auki ja akusta virtaa suoraan töötille-> soi! Tarkistan kaikki konehuoneen liitännät ja suihkutan niihin kontakti sprayta-> seuraus: töötti ei toimi ja jos kytkee valot päälle vivusta samanaikaisesti, kun auton virta on päällä (automattivalot), niin kaks relettä pitää jumalatonta meteliä (toinen konehuoneessa ja toinen ohjaamossa), eikä mikään valo toimi
Nyt tarvittaisiin vaikka aluksi ihan vaan selitystä niistä releistä ja sulakkeista(en omista ohjekirjaa), lisäksi jos joku tietää miten voisi ohittaa sen automaattivalotsydeemin (taitaa olla suomalaista perua..) Ja lopulta ois ihan kiva saada yös ne täydet sähkökaaviot!
Boxer33 kiittää ja poistuu takavasemmalle..