Nyt kun ilmat ovat kylmenneet ja alfa viettää yönsä lämpimässä ja kuivassa tallissa niin on ilmennyt seuraava juttu, ilmeisesti kaipaa ulos sateeseen ja nollakeleihin koska aamulla kun sen lyö tallissa tulille niin sitä saa sahata monta sekuntia ennenkuin se lähtee käyntiin. Aina on lähtenyt mutta hieman yskien. Jos jätän auton työpäiväksi pihalle niin lähtee aivan laakista kuten myös lämpimänä pihalta mutta joka aamu sama juttu talliyön jälkeen. Mitä ihmettä, italialaistenhan piti olla niin kamalan huonoja kosteassa ja kylmässä?
OBD Autodoctor tai Torque + ELM327 piirillä oleva yleislukija ei anna vikakoodeja eikä mitään muuta herjaa ole missään vaiheessa tullut kun rekisterikilven valo. Ei mitään tietoa milloin on vaihdettu tulppaa.yms mutta pitänee tarkistaa niiden kunto, ne kun eivät anna tietääkseni vikakoodia. Kumma juttu vaan että vain yli 20 asteisessa tallissa tekee tuota, ongelmahan on sinäänsä mitätön ellei sitten pahene mutta ei silti kuulosta kovin normaalilta. Hieman muistelen bmw:n nokan vaiko kampiakselin asennontunnistimen tekevän samaa ongelmaa, sekään ei tosin oireillut vain tallissa.
2.0 JTS ei tykkää autotallista, käynnistyy huonosti.
Valvoja: Moderators