Ilmastointi

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
sleepercooler
Viestit: 18
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 21:04
Paikkakunta: Huurula

Ilmastointi

Viesti Kirjoittaja sleepercooler »

Ilmastointi vuotaa!!! Kennolta lähtevä haaroittuva putki vuotaa, ootteko hommanneet noita letkuja muualta kuin Autokeskuksesta, maksaa muuten siellä 255€ ja viikon toimitus :evil:


Kai noita letkujakin voi muualtakin saada halvemmalla, meinaan aikas vitun suolanen hinta letkulla

jollakin on varmaankin ollut vastaava tilanne, niin mielelläni ostaisin halvemmalla jostain muualta 8)

Avatar
Mokomakin
Viestit: 691
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Re: Ilmastointi

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Voi noita myös teettää. Jäähdytinpalvelu hämeenlinnassa suostui tekemään itselle tarvitsemani letkun kuudellakympillä + postit. Letku on vasta matkalla sinne joten tuotoksesta en osaa vielä sanoa mitään..
Ebay on kanssa paikka josta letkuja löytyy huokeammalla.
Lisää aiheesta http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=8642

Avatar
Isola
Viestit: 1645
Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Ilmastointi

Viesti Kirjoittaja Isola »

Siinä maksaa se viikon toimitus. Luultavasti itse letkun saa puoleen hintaan tuolta jostain Euroopasta, mutta toimitusaikaa kertyy 1-3 kk. Itse olen pari kertaa tilannut Partsale.eu:sta. Hyvät hinnat (useimmilla osilla, ei aina), mutta kiire ei sitten saa olla jos sieltä ottaa.
Lumikko (täälläpäin tunnettu myös vanhalla nimellä Tampereen autokylmä) tekee myös melkein putken kuin putken metritavarasta, mutta ihan kaikkia liittimiä ei löydy valikoimasta. Hintaa en ole kysynyt, kun Thesikseen ei onnistunut sielläkään. Tuskin maksaa mitenkään mahdottomia, veikkaisin kympeillä selvittävän.
Järkiautoilija

Vastaa Viestiin