kytkin loppu?
Valvoja: Moderators
kytkin loppu?
Menikö Alfasta kytkin? Varpailla pitää painaa että saa vaihteen päälle ja heti kun pikkasen nostaa niin täristäen lähtee liikkeelle.
Re: kytkin loppu?
Perkule! Niin epäilinkin, mutta aina pitää toivoa
Kiitoksia vastauksesta!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: kytkin loppu?
Vielä tuosta kytkimestä. Kaveri lupasi alkaa korjauspuuhiin ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitä kaikkia osia minun kannattaa siihen varata, jottei mene osien odotteluksi kun on vehe purettuna?
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitä kaikkia osia minun kannattaa siihen varata, jottei mene osien odotteluksi kun on vehe purettuna?
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: kytkin loppu?
Tuolla Willez:in exän projektiketjussa homman suoritusta on hieman avattu
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4 ... &start=300
Kytkimen lisäksi samalla voisi vaihtaa työsylinterin, jos ei ole iästä käryä.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4 ... &start=300
Kytkimen lisäksi samalla voisi vaihtaa työsylinterin, jos ei ole iästä käryä.
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Re: kytkin loppu?
Kampiakselin stefa olis hyvä vaihtaa samalla ja se edellä mainittu työsylinteri kun ei ne maksakaan montaa kymppiä.
Re: kytkin loppu?
Ja vetarien stefat!Abarth kirjoitti:Kampiakselin stefa olis hyvä vaihtaa samalla ja se edellä mainittu työsylinteri kun ei ne maksakaan montaa kymppiä.