Eli kysymys kuuluu kuinka luotettava ja hyvä moottori ja yleensä auto kyseessä? Tuon v6 tunnen kohtalaisen hyvin tässä vuosien varrelta mutta tästä ei oo oikein mitää käryä.. kannattaako tollasta edes ostaa ?!

Valvoja: Moderators
Minulla lienee sitten se toinen, ja se sattuu olemaan myynnissä. Kts. http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=2&t=28760Aquatica kirjoitti:Täällä foorumilla kulkee legendaa;
"Suomessa on ainakin EHKÄ kaksi ehjää JTS:ää".
ei todellakaan pahimmillaan vie JTS litraa tuhannelle, vaan paljon enemmänjkk kirjoitti:litra tuhannella? eli kymmenen litraa kymppitonnin vaihtovälillä pahimmillaan huhhuh. riittääkö sitten pelkkä öljynsuodattimen vaihto säännöllisin väliaoin?
voi siitä, turhaa onPolforea kirjoitti:^Eikös tuon vois jo reklamoida? Vai onko volkkari lipsunut vanhasta "litra tonnille on vielä normaalia" -politiikastaan vieläkin kauemmas?
Saman huomasin omassa -03:ssa, lienee liittyvä laihaseos systeemiin tai sitten tuo minunkaan yksilö ei pelannut vaan oikealla tavalla. Ärsyttävää nypyttelyä ruuhkassa. Huima ero kun nykyinen 2.4d menee tasaisella tyhjäkäynnillä vaikka puuhun kärry perässä.sämpy kirjoitti:Tuli tänä aamuna todettua, ettei tuo ole paras ainakaan jonoköröttelyyn. Kytkin kyllä toimii ihan hyvin, mutta jotenkin ei osaa mennä eteenpäin jos kierrokset on ihan tyhjäkäynnin tuntumassa ja koittaa vaan niukasti kaasuttaa. Lieneekö ominaisuus? Vai kangerteleva kaasuläppä, että on vähän kuin tyhjäkäyntiasento ja sitten haluaa jo mennäkin vähän reippaammin. Vai yrittääkö softa estää tahattoman auton sammuttamisen.
Tuli sitten edettyä semmosilla pyrähdyksillä.
jep, sen takia mainitsin "uusimman sukupolven"quppe kirjoitti:^^^ Ei taida olla samaa 159:n ja 156:n JTS:ssä kuin nimi