Alfoista
Valvoja: Moderators
m.sa
Viestit: 2453 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex: 159 tbi ti, jtdm 16V 156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA GT jts 147 jtdm 155 2.0 ts 16 166 3.0
Paikkakunta: Keuruu
Viesti
Kirjoittaja m.sa » 30 Heinä 2004, 11:05
...eli pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä? Vai onko se vain dieseleiden murhe?
Abarth 500 Esseesse
alfa 156 v6
Viestit: 5150 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu
Viesti
Kirjoittaja alfa 156 v6 » 30 Heinä 2004, 15:08
Ainakaan en kutvosesta löytänyt vaikka oikeen ilmaan nostin, jos ei luigi ole tehnu temppua ja vetäny jostain muualta kierrätyksen kun pakosarjasta
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 30 Heinä 2004, 15:32
Ihmettelen jos ei ole näinä päästöjen tarkkailun ja alentamisen aikoina.Erkin kanavat voi olla kannessa ja ei vaadi suuria kanavia.Toki "venttiili" on sitten ulkopuolinen ja vaihdettavissa.Mutta eihän sitä Alfasta koskaan tiedä.....
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Kustaa
Viestit: 96 Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007 ex-156 2.5 V6, 2005 ex-156 2.0 JTS, 2003
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Kustaa » 30 Heinä 2004, 17:21
JTS-moottorissa (Euro 4-normit täyttävä) EGR hoidettu 'internal EGR'-tyyppisesti; kaasut vaihtuvat suoraan pako- ja imuventtiileiden välillä muuttuvan venttiilienajoituksen avulla.