Osaisiko joku jo laturinsa vaihtanut neuvoa, että minkälainen homma on tiedossa!!??
Yritin etsiä tietoa ja kuvia ympäri interwebsejä tuloksetta. Mitä kaikkea pitää irroittaa? Lähteekö se ylä- vai alakautta? Pitääkö valmistautua pitkään viikonloppuun ja äärettömiin ärräpäihin? Vai työnnänkö auton kalliolta alas?
Kiitoksia jo etukäteen
Terveisin
Alfakuski eli polkupyöräilijä
(jos tällainen feedi jo löytyy, niin ohjatkaa minut toki sinne)
2.0 JTS Laturin vaihto
Valvoja: Moderators
Re: 2.0 JTS Laturin vaihto
Moi, liitteenä aikoinaan maahantuojalta saadut .pdf ohjeet, ohjeen lisäksi helpottaa jos irroitat pakoputken laipan koneen alta, tunkkaat konetta hieman ylös, avaa moottorin ylätuki sekä apumiehenpuoleinen etutuki ja työnnät konetta tunkin varassa jäähdyttäjään päin niin paljon kuin vetonivelet antavat myöten. Näin saat hieman enemmän tilaa (jonkun sentin). Vaihdelaatikon tuki saa olla paikoillaan. Sormet on joka tapauksessa verillä ja lapsia ei saa olla kuulomatkan sisällä. t. Arttu
- Liitteet
-
- Laturin I_A.pdf
- (250.99 KiB) Tiedosto ladattu 154 kertaa
Re: 2.0 JTS Laturin vaihto
Kiitos paljon vastauksesta! Varsinkin loistavasta liitteestä!!
Osaisiko joku vielä sanoa, että sopiiko JTS ja TS moottoreihin sama laturi?! Jossain lukee, että ei. Joku taas sanoi, että ero on vain ampeereissa (TS 105a ja JTS90a) ja molemmat käy?!
Kiitos jo etukäteen!!
Osaisiko joku vielä sanoa, että sopiiko JTS ja TS moottoreihin sama laturi?! Jossain lukee, että ei. Joku taas sanoi, että ero on vain ampeereissa (TS 105a ja JTS90a) ja molemmat käy?!
Kiitos jo etukäteen!!